۱۳۸۷۱۴۵
۸۸۲
۸۸۲
پ

ماجرای قتل یک زن جوان توسط همسر ۶۰ ساله‌اش

مرد عصبانی که همسرش را به خاطر موضوعات مرتبط با زندگی مشترک به قتل رسانده ‌است با تایید حکم قصاص از سوی دیوان عالی کشور پای چوبه دار می‌رود.

اعتماد آنلاین: مرد عصبانی که همسرش را به خاطر موضوعات مرتبط با زندگی مشترک به قتل رسانده ‌است با تایید حکم قصاص از سوی دیوان عالی کشور پای چوبه دار می‌رود.

ماجرای قتل یک زن جوان توسط همسر 60 ساله‌اش

متهم در ازدواج دومش وقتی موضوعی را درباره همسرش فهمید با او به اختلاف برخورد و این اختلاف آن‌قدر ادامه پیدا کرد تا او را با ضربه چاقو به قتل رساند. دو سال قبل بود که مردی با اورژانس تماس گرفت و گفت همسرش را با چاقو مجروح کرده و حال خودش هم خوب نیست.

با حضور ماموران پلیس و اورژانس در محل تحقیقات آغاز شد. پلیس فهمید زن زخمی جانش را از دست داده و متهم به قتل 60ساله به نام داوود زنده مانده است.

داوود بعد از بهبودی نسبی تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل همسرش زیبا اعتراف کرد. او گفت: من سال‌ها قبل وقتی خیلی جوان بودم، ازدواج کردم و صاحب دو فرزند شدم. با همسرم اختلاف داشتم و بعد از ازدواج بچه‌ها، از هم جدا شدیم. مدتی بعد با زیبا آشنا شدم و با او ازدواج کردم. وقتی به خواستگاری زیبا رفتم به من گفتند او قبلاً ازدواج نکرده است، اما بعد از ازدواج پی به موضوع بردم. ما سر این مساله با هم اختلاف داشتیم و از او دل‌چرکین بودم. ضمن اینکه او با بچه‌های من هم کنار نمی‌آمد و آنها را به خانه‌ام راه نمی‌داد.

متهم ادامه داد: روز حادثه با زیبا درگیر شدم. او را با چاقو زدم و بعد هم رگ دست خودم را زدم اما پشیمان شدم و با اورژانس تماس گرفتم.

بعد از گفته‌های متهم و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی خواهران و برادران زیبا درخواست قصاص کردند و گفتند: خواهر ما جوان بود اما چون از سن ازدواجش گذشته‌ بود با داوود ازدواج کرد. داوود قبول کرد 180 سکه طلا و دو دانگ از خانه‌اش را به او بدهد و در واقع این مهریه خواهرمان بود اما داوود نمی‌خواست مهریه خواهرم را بدهد و به همین دلیل هم او را کشت.

وقتی داوود در جایگاه قرار گرفت، گفت: وقتی از همسرم جدا شدم و با زیبا ازدواج کردم فکر کردم بالاخره آرامش را به دست می‌آورم اما فهمیدم درباره موضوع مهمی به من دروغ گفته است. ضمن اینکه به طور مرتب با بچه‌های من دعوا می‌کرد. این اواخر هم مدام بحث مهریه را پیش می‌کشید اما من دو دانگ خانه را که مهریه او بود، فروخته بودم. چون مهریه به او تعلق نمی‌گرفت و به من دروغ گفته بود. من در ازدواج فریب خورده‌ بودم. روز حادثه با هم دعوا کردیم و من از شدت عصبانیت او و خودم را با چاقو زدم و بعد پشیمان شدم و با اورژانس تماس گرفتم. قصدم کشتن نبود.

با پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند. رأی صادره در شعبه 34 دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص قصاص تایید شد اما حکم تبرئه متهم در خصوص فروش مال غیر که به همان دو دانگ خانه مربوط می‌شد، نقض و پرونده برای رسیدگی به شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. به این ترتیب داوود بار دیگر پای میز محاکمه می‌رود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج