۱۳۸۷۴۵۴
۱ نظر
۶۵۴
۱ نظر
۶۵۴
پ

خط و نشان معاون رئیسی برای منتقدان دولت

معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد: برخی گفتند که دولت برای رد صلاحیت منتقدان خود اقداماتی انجام داده، در حالی که بسیاری از منتقدان حتی کسانی که در استیضاح وزیر شرکت کردند همه تایید صلاحیت شده‌اند.

ایرنا: معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد: برخی گفتند که دولت برای رد صلاحیت منتقدان خود اقداماتی انجام داده، در حالی که بسیاری از منتقدان حتی کسانی که در استیضاح وزیر شرکت کردند همه تایید صلاحیت شده‌اند.

خط و نشان معاون رئیسی برای منتقدان دولت

سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، در پاسخ به سوالی درباره اتهامات مطرح شده علیه رئیس‌جمهور و هیات دولت در تایید و رد صلاحیت‌ها گفت: باید برای مردم تبیین شود که افراد بر چه مبنایی چنین ادعاهایی را مطرح می‌کنند. هیات‌های اجرایی انتخابات را افراد خوشنام و وجیه‌المله ای که در میان مردم دارای اعتبار خوبی هستند؛ تشکیل می‌دهند که ۸ نفر آنها اعضای حقیقی و ۳ نفر حقوقی هستند. اینها افراد مستقلی هستند که براساس استعلام از مراجع پنجگانه اعلام نظر می‌کنند، لذا مطرح کردن این اتهامات به دولت بی‌اساس است.

وی در ادامه با بیان اینکه هیات‌های نظارت ارتباطی به دولت ندارند، خاطر نشان کرد: این هیات ها زیرنظر شورای نگهبان فعالیت می‌کنند و شورای نگهبان نیز نشان داده که تحت تاثیر اینگونه مسائل قرار نمی‌گیرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: هدف دولت افزودن بر شور انتخابات با رقابت جدی است که با حضور افراد از جریان‌های مختلف صورت می‌گیرد. جلسه اخیر رئیس‌جمهور با احزاب، به اذعان همه جلسه ای کم‌نظیری بود که از احزاب و گروه‌های مختلف در آن حضور داشتند.

حسینی با تاکید بر اینکه دولت بنا دارد انتخابات به بهترین شکل ممکن برگزار شود، عنوان کرد: برخی گفتند که دولت برای رد صلاحیت منتقدان خود اقداماتی انجام داده است، در حالی که بسیاری از منتقدان حتی کسانی که در استیضاح وزیر شرکت کردند همه تایید صلاحیت شده‌اند.

وی در پایان افزود: دولت برای پاسخ به این نسبت‌های نادرست، تا کنون کار حقوقی انجام نداده است البته اگر تشدید شود و در زمان انتخابات این اتهامات بی‌اساس تکرار شد درباره این موضوع در دولت تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      دولت ریسی که همه ایران راگدا کرد و همه مشکلات انداخت روپوش ملت بیچاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج