۱۳۸۸۱۱۵
۲۲۹۵
۲۲۹۵
پ

رپورتاژ آگهی

استایل شیک زمستانی با کت تک مردانه

در ادامه‌ی این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم برای داشتن یک استایل شیک زمستانه با کت تک مردانه باید چه نکاتی را رعایت کنید.

در میان انواع مختلف لباس‌های مردانه، بی شک یکی از پر طرفدارترین آیتم‌ها کت‌های تک هستند. کت‌های تک برخلاف کت و شلوارها که اکثرا حالت رسمی دارند، می‌توانند در موقعیت‌های غیر رسمی نیز به کار روند. همچنین شما می‌توانید با انواعی از کت‌های تک، استایل‌های زمستانه‌ی بسیار زیبایی را داشته باشید. یک تصور اشتباه که در گذشته وجود داشت این بود که اگر بخواهیم بدنمان را در برابر سرمای زمستان حفظ کنیم، باید قید خوش پوشی و استایل شیک را بزنیم اما امروزه می‌دانیم که اصلا این طور نیست. پیشرفت صنعت مد و پوشاک مردانه این امکان را برای آقایان فراهم آورده است تا در زمستان نیز شیک پوش باشند. یکی از راه‌های خوش استایل بودن در فصل زمستان یا پاییز، استفاده از کت‌های تک زمستانه است. کت‌های تک زمستانه انواع مختلفی دارند و در دوخت آن‌ها از پارچه‌هایی استفاده شده است که ضخیم هستند و گرمای قابل قبولی ایجاد می‌کنند و توانایی حفاظت از بدن را در برابر سرما دارند. استایل کردن این کت‌های تک نیازمند رعایت یک سری نکات ویژه است که به شما کمک می‌کند بدون دردسر خوش استایل‌تر از همیشه باشید. در ادامه‌ی این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم برای داشتن یک استایل شیک زمستانه با کت تک مردانه باید چه نکاتی را رعایت کنید.

قدم اول: انواع کت تک مردانه مناسب برای زمستان و آیتم‌هایی که با آن‌ها ست می‌شوند را بشناسید

مهم‌ترین اصل برای داشتن یک استایل قابل قبول برای زمستان با استفاده از کت تک، شناخت انواع کت تک مردانه‌ی مناسب برای زمستان است. برخی از انواع این کت‌ها که برای روزهای سرد پاییز و زمستان مناسب اند در ادامه معرفی کرده ایم.

کت جین

یکی از انواع محبوب کت‌های تک مردانه، کت‌های جین هستند. کت‌های جین از گذشته تا کنون در ترندهای پوشاک مردانه جای داشته‌اند و گذشت این سال‌ها، این نوع کت‌ها را به انتخابی کلاسیک و امن تبدیل کرده است. کت‌های جین مردانه انواع مختلفی دارند و می‌توانند ساده، سنگ‌شور، زاپ دار یا به هر شکل دیگری باشند. ضخامت این نوع کت تعیین می‌کند که شما برای چه فصولی می‌توانید از آن استفاده کنید. انواع ضخیم‌تر کت جین که در برخی مواقع می‌توانند آستری از جنس پشم یا تدی داشته باشند، برای به کار بردن در انواع استایل زمستانه بسیار مناسب و البته پر طرفدار هستند. کت‌های جین علاوه بر راحتی یک قابلیت ویژه‌ی دیگر هم دارند و آن ویژگی این است که برای ست شدن با سایر آیتم‌های استایل شما کاملا منعطف هستند. شما در زیر کت جینتان می‌توانید از انواع تیشرت، بلوز، پلیور، هودی و حتی پیراهن‌های اسپرت استفاده کنید. همچنین این کت‌ها با انواع متنوعی از شلوارهای مردانه از جمله انواع مدل شلوار جین، کتان، کارگو و .. ست می‌شوند. در کنار کت جین می‌توانید از کتانی و کفش‌های راحتی و اسپرت استفاده کنید. همچنین کت جین را می‌توانید در استایل‌های لایه لایه که اخیرا بسیار ترند شده اند استفاده کنید. توجه داشته باشید که کت جین برای شما یک استایل غیر رسمی ایجاد می‌کند بنابراین برای به کار رفتن در موقعیت‌های رسمی و کاری انتخاب مناسبی محسوب نمی‌شود.

استایل شیک زمستانی با کت تک مردانه

کت چرم

کت‌های چرم از جذاب‌ترین کت‌های تک مردانه هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید استایل‌های شیک، گرم و در عین حال راحتی را تجربه کنید. در دوخت این کت‌ها، همان‌طور که از نامشان پیداست، از پارچه‌ی چرم استفاده می‌شود که این چرم به کار رفته در تولید این لباس‌ها می‌تواند طبیعی و تهیه شده از پوست حیواناتی مانند گاو باشد و یا اینکه مصنوعی باشد و از مواد مصنوعی تهیه شده باشد. مشخصه‌ی ظاهری اصلی این مدل کت‌ها وجود زیپ در قسمت جلوی آن‌ها و همچنین سر آستین‌ها و داشتن جیب‌های متعدد است. کت‌های چرم نیز با طیف گسترده‌ای از لباس‌ها ست می‌شوند. برای زیر این کت‌ها می‌توانید از انواع تیشرت، هودی، بافت و ... استفاده کنید و آن‌ها را با شلوار جین یا کتان ست کنید. برای کفش نیز می‌توانید به سراغ کتانی یا بوت‌های مردانه بروید که البته پیشنهاد ما استفاده از بوت یا نیم‌بوت در کنار کت چرم است که استایل زمستانه‌ی شما را بسیار جذاب و شکیل خواهد کرد.

استایل شیک زمستانی با کت تک مردانه

کت بلیزر پشمی

اگر به دنبال یک کت تک هستید که بتوانید از آن در استایل‌های رسمی زمستانه نیز استفاده کنید، کت‌های بلیزر پشمی کاملا مناسب شما هستند. طراحی این نوع کت‌ها کاملا شبیه به کت در کت و شلوارهای رسمی است اما ظاهری اسپرت‌تر و راحت‌تر دارد و به طور کلی حالتی میان کت‌های رسمی و کت‌های اسپرت دارد. یقه‌ی این مدل کت‌ها نیز شباهت زیادی با یقه‌ی انگلیسی کت‌های رسمی دارد اما نوک یقه‌ی بلیزر تیز است و همین موضوع باعث تفاوت این دو مدل کت با یکدیگر می‌شود. در بلیزرهای زمستانه برای دوخت لباس از پارچه‌های پشمی تهیه شده از پشم انواع حیوانات مانند گوسفند، استفاده می‌شود و به همین دلیل از بدن در برابر سرما به خوبی محافظت می‌کنند. علاوه بر آن این مدل کت‌ها به دلیل حالت خاصی که دارند قابلیت ساختن استایل‌های رسمی یا غیر رسمی را دارند. برای داشتن استایل غیر رسمی با کت بلیزر پشمی آن را با تیشرت یا بلوزهای بافت و شلوار جین یا کتان ست کنید و برای داشتن استایل رسمی با این مدل کت کافیست که در کنار آن از پیراهن مردانه رسمی و شلوار پارچه‌ای رسمی مردانه استفاده کنید و در نهایت استایلتان را با یک جفت نیم بوت چرم تکمیل کنید.

کت ملوانی

این نوع کت‌ها چند ویژگی بارز دارند. آستر ضخیم، جیب‌های پهن در قسمت جلوی لباس و وجود دو دکمه که در جلوی کت بسته می‌شوند از شاخص‌ترین ویژگی‌های این مدل کت مردانه است. حسن اصلی این نوع کت این است که قابلیت به کار رفتن در استایل‌های غیر رسمی و رسمی را دارد و در واقع یک کت همه کاره محسوب می‌شود. در کنار این مدل از کت‌ها می‌توانید از پیراهن مردانه و کراوات و شلوار پارچه‌ای مردانه استفاده کنید و یک استایل رسمی و شیک داشته باشید و یا این‌که این کت را در کنار شلوار جین و بلوز بافت یا تیشرت آستین بلند استفاده کنید و یک اوت فیت راحت و روزمره‌ی غیر رسمی بسازید.

استایل شیک زمستانی با کت تک مردانه

اورکت یا پالتو

اورکت یا پالتو نوعی از کت‌های تک مردانه است که قد بلندتری نسبت به سایر انواع کت دارد و قد آن می‌تواند تا روی زانو یا پایین‌تر از آن باشد. در دوخت این مدل کت‌ها از پارچه‌های ضخیم و پشمی مانند فوتر استفاده می‌شود و در برابر سرما به خوبی از شما محافظت می‌کنند. اورکت‌ها بیش‌تر به عنوان لباس رسمی مردانه برای زمستان شناخته می‌شوند. در زیر آن‌ها می‌توانید انواع پیراهن مردانه یا بلوزها و بافت‌ها مخصوصا انواع یقه اسکی را به همراه شلوار جین، کتان یا انواع دیگر شلوار مردانه بپوشید. همچنین می‌توانید اورکت‌ها را روی کت و شلوار رسمی‌تان به تن کنید و در زمستان خودتان را گرم کنید.

ترنچ کت

یکی دیگر از انواع کت‌های تک مردانه که برای زمستان کاربرد دارند، ترنچ کت‌ها هستند. ترنچ‌ کت‌ها را با نام بارانی نیز می‌شناسند. قد این مدل کت‌ها بلند است و برای رویه‌ی لباس از پارچه‌های ضد آب استفاده می‌شود تا از بدن در برابر خیس شدن محافظت کند. بلندی ترنچ کت‌ها از روی زانو تا مچ پا متغیر است و یقه‌ی پهن، دکمه‌های دو ردیفه‌ی بزرگ، جیب‌های بزرگ، کمربند از جنس پارچه‌ی خود کت و بند دور مچ در آستین از برجسته‌ترین ویژگی‌های ترنچ‌کت‌ها هستند. این مدل کت‌ها نیز با توجه به آیتم‌هایی که با آن ست می‌شوند، می‌توانند استایل رسمی یا غیر رسمی ایجاد کنند.

قدم دوم: کیفیت را مد نظر قرار دهید

دومین نکته‌ای که در هنگام خرید کت تک مردانه برای فصل زمستان باید حتما بررسی کنید، کیفیت لباس است. این کیفیت شامل دو قسمت است. اول این‌که باید لباسی که خریداری می‌کنید از مواد اولیه‌ی کاملا مرغوب و با کیفیت تهیه شده باشد. بنابراین حتما مطمئن شوید برای دوخت کت مد نظر شما از بهترین پارچه‌ها استفاده شده باشد. کیفیت بالای متریال باعث شیک بودن بیش از پیش لباس شده و دوام آن را نیز بالا می‌برد. دوم این‌که لباس باید کیفیت دوخت بالایی نیز داشته باشد. یعنی دوخت کت با دقت و تمیز انجام شده باشد. پس حواستان باشد که درزها و آستر، جیب‌ها، سالم بودن و محکم دوخته شدن دکمه‌ها یا سلامت زیپ‌ها را چک کنید تا بهترین خرید را داشته باشید.

قدم سوم: به سایز و فرم اندامتان توجه کنید

زیباترین، با کیفیت‌ترین و گران‌ترین کت دنیا هم می‌تواند برای شما استایل زیبایی نسازد اگر متناسب با سایز و فرم بدن شما نباشد! پس حتما دقت کنید کتی که خریداری می‌کنید برایتان تنگ یا گشاد نباشد و کاملا فیت تن شما باشد. علاوه بر سایز، لباس باید با فرم بدن شما نیز هماهنگ باشد. برای مثال اگر اضافه وزن دارید، بهتر است رنگ‌های تیره و خنثی را انتخاب کنید تا شما را لاغرتر نشان دهند و یا اگر قد کوتاهی دارید پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ کت‌های بلند نروید چرا که شمارا کوتاه‌تر از آن چه که هستید نشان می‌دهند.

قدم چهارم: از برند امن و مطمئن خرید کنید

در کنار تمامی موارد گفته شده، یک نکته وجود دارد که اهمیت بسیار بالایی دارد و آن هم این است که کت‌های تک زمستانه‌ی خود را از یک فروشگاه و برند مطمئن خریداری کنید. خرید از یک فروشگاه و برند قابل اعتماد کار شما را راحت می‌کند چرا که خیالتان می‌تواند از کیفیت تولیدات آن راحت باشد.

کت تک مردانه را از کجا بخریم؟

اهمیت بالای شیک بودن استایل و پیشرفت صنعت مد پوشاک و همچنین بالا رفتن نیاز کشورمان به تولید لباس‌های مردانه‌ی با کیفیت باعث شده تا امروزه برندهای زیادی در ایران اقدام به تولید پوشاک مردانه از جمله انواع کت تک مردانه کنند. در میان این تولید کنندگان، برخی به سبب کیفیت بالای لباس‌های تولید شده و تایم بالای فعالیت، بسیار نام آشناتر از سایرین هستند که در ادامه چند مورد را معرفی می‌کنیم.

برند گراد

گراد یکی از تولیدکنندگان انواع پوشاک زنانه و مردانه در ایران است که در زمینه‌ی تولید کت تک مردانه نیز فعالیت دارد و تولیدات این برند دارای کیفیت بالا در عین زیبایی ظاهری هستند.

برند هاکوپیان

یکی از برندهای نام آشنا در زمینه‌ی تولید پوشاک مردانه که تایم فعالیت بالایی دارد، برند هاکوپیان است. تولیدات هاکوپیان شیک و زیبا و با کیفیت هستند و انتخاب خوبی برای خرید محسوب می‌شوند.

تیپ ست

شما در وب سایت تیپ ست میتوانید تمامی محصولات پوشاک را ار تمامی برند ها مقایسه و سپس خرید هوشمندانه را تجربه کنید.

تیپ ست پلتفرم اختصاصی صنعت پوشاک ایران

برند زاگرس پوش

اگر به دنبال کت‌های تک مردانه با کیفیت بالا و به طور کلی پوشاک مردانه و زنانه با کیفیت بی نظیر و قیمت مناسب هستید، بی شک پیشنهاد اول و آخر ما به شما، برند نام آشنا و محبوب زاگرس پوش است. زاگرس پوش برای تولید انواع مختلف پوشاکی که عرضه می‌کند، از بهترین موار اولیه در کنار به روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تا در زمینه‌ی تولید پوشاک زنانه و مردانه بسیار موفق عمل کند. علاوه بر این زاگرس پوش جهت سهولت دسترسی افراد به تولیداتش، چند نمایندگی فعال در سرتاسر ایران راه اندازی کرده است و اقدام به راه اندازی فروشگاه آنلاین نیز نموده است. وجود فروشگاه آنلاین با درگاه پرداخت مطمئن و تنوع بالای محصولات سبب شده تا شما بتوانید به راحتی محصول مد نظرتان را بعد از ارزیابی‌های دقیق، خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. بنابر این اگر قصد خرید کت تک مردانه برای زمستان یا هر لباس دیگری را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که به سایت فروشگاه آنلاین زاگرس پوش مراجعه کنید و یک خرید عالی و رضایت بخش را تجربه کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج