اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انتقام از رقيب عشقي با سايت غيراخلاقي

رييس پليس فضاي توليد وتبادل اطلاعات استان البرز از دستگيري زن جواني كه در پي اختلاف با يك زوج، يك سايت غيراخلاقي راه‌اندازي كرده بود، خبر داد.

رييس پليس فضاي توليد وتبادل اطلاعات استان البرز از دستگيري زن جواني كه در پي اختلاف با يك زوج، يك سايت غيراخلاقي راه‌اندازي كرده بود، خبر داد.

سرهنگ محمدمهدي كاكوان با بيان اينكه در اوايل شهريورماه پيرو شكايت زني مبني بر اينكه فردي با راه‌اندازي سايت و درج مشخصات وي منزل شاكيه را مركز فساد معرفي كرده بود، گفت: با شكايت شاكيه رسيدگي به اين پرونده آغاز و در دستور كار كارآگاهان پليس فضاي تبادل اطلاعات قرار گرفت.

وي افزود: شاكيه عنوان كرد كه مشخصاتش به همراه تصاوير شخصي و تلفن‌هاي تماس وي توسط فرد يا افرادي منتشر و اطلاعات نادرستي درباره شخصيت اخلاقي وي در سايت اينترنتي درج و موجب هتك حيثيت او شده است.

كاكوان با بيان اينكه پس از ثبت اين شكايت تحقيقات كارآگاهان براي تاييد صحت سخنان اين زن آغاز شد گفت: پس از تاييد صحت و سقم ادعاهاي زن، شناسايي فرد يا افراد متخلف در دستور كار پليس قرار گرفت.

رييس پليس فضاي توليد وتبادل اطلاعات استان البرز گفت: ماموران با استفاده از روش‌هاي فني و تخصصي و پس از انجام تحقيقات گسترده ردپاي اين هتاك را شناسايي كردند.

وي با بيان اينكه ماموران دريافتند كه ارسال ايميل‌ها از محلي در نزديكي محل كار شاكي صورت مي‌گرفته است گفت: درهمين راستا ماموران از ۴۰ نفري كه دسترسي به شبكه اينترنت داشتند، تحقيق به عمل آوردند.

كاكوان افزود: سرانجام در اوايل آبان‌ماه سال جاري ماموران پليس فتا استان البرز پس از سه ماه تلاش براي واكاوي زواياي پنهان اين ماجرا به يكي از همكاران شاكي كه زني به نام «فريبا» بود مظنون و وي را مورد بازجويي قرار دادند.

رييس پليس فتاي استان البرز افزود: «فريبا» در مواجهه با مدارك و مستندات لازم به بزه انتسابي اعتراف و عنوان كرد كه در اثر حسادت و براي پيروزي در يك رقابت عشقي دست به چنين عملي زده است.

وي با بيان اينكه «فريبا» معترف شد كه در محل كار با شاكي همكار است گفت: «فريبا» به يكي از همكاران مرد خود علاقمند شده بود اما پس از مدتي اين مرد از شاكيه درخواست ازدواج كرده و شاكي را به عنوان همسر برگزيده بود.

كاكوان افزود: بر اساس اظهارات متهم وي به علت حسادت با راه‌اندازي يك سايت اينترنتي عكس‌هاي شخصي شاكيه را به همراه شماره تماس در اختيار كاربران خاص قرار مي‌داد.

وي افزود: درباره اطلاعاتي كه به غريبه‌ها مي‌دهيد دقت كنيد ممكن است آنها همان افرادي نباشند كه ادعا مي‌كنند و همچنين مشخصات فردي، اطلاعات و تصاوير خود را در رايانه قابل اتصال به شبكه جهاني اينترنت قرار ندهيد.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

انتقام از رقيب عشقي با سايت غيراخلاقي


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج