۱۳۹۰۵۵۹
۱۸۴
۱۸۴
پ

اپل به این خواننده‌ها پول می‌دهد!

اپل برای تشویق خوانندگان و شرکت‌های پخش موسیقی به انتشار آثار خود با قابلیت Spatial Audio پاداش ۱۰ درصدی در نظر گرفته است.

زومیت: اپل برای تشویق خوانندگان و شرکت‌های پخش موسیقی به انتشار آثار خود با قابلیت Spatial Audio پاداش ۱۰ درصدی در نظر گرفته است.

براساس اطلاعیه‌ جدیدی که اپل به شرکای تجاری خود ارسال‌ کرده است، هنرمندان در سرویس استریم اپل موزیک درصورت انتشار آثار خود با قابلیت صدای فراگیر Spatial Audio، می‌توانند تا ۱۰ درصد پاداش دریافت کنند. این اطلاعیه را وب‌سایت ۹to۵Mac منتشر کرده است.

اپل در پیشنهاد خود اعلام کرده است که با شروع پرداخت پایانِ ماه ژانویه (۱۱ بهمن)، سهم درآمد آهنگ‌های Spatial Audio با ضریب ۱٫۱ محاسبه می‌شود. درحال‌حاضر، این ضریب برای هر آهنگ معمولی، عددِ یک است.

بلومبرگ مدتی پیش گزارش داده بود که اپل قصد دارد برای خوانندگان و شرکت‌های پخش موسیقی طرح‌های تشویقی ارائه دهد تا آهنگ‌هایی با فرمت Dolby Atmos منتشر کنند. اکثر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها و ایربادهای بی‌سیمِ جدید برای فروش بهتر، از Spatial Audio پشتیبانی می‌کنند.

اپل به این خواننده‌ها پول می‌دهد!

تمامی دستگاه‌های جدید اپل از Spatial Audio پشتیبانی می‌کنند که شامل هدفون ایرپاد، گوشی آیفون، تبلت آیپد، لپ تاپ مک بوک، آی این وان آی مک، ستاپ‌باکس اپل تی‌وی و اسپیکر هوم‌پاد می‌شود. موبایل‌های اپل از آیفون XS به‌بعد (به‌غیر از آیفون SE) همچون مدل‌های جدید گوشی‌ سامسونگ، یعنی گلکسی S24 اولترا و گلکسی S23 اولترا و گوشی گوگل مدل پیکسل ۸ پرو از این فرمت پشتیبانی می‌کنند.

درحال‌حاضر، تعداد زیادی از آهنگ‌های جدید در هر دو حالت Dolby Atmos و استریو دردسترس هستند. طبق اعلام اپل موزیک، هم‌اکنون می‌توان به بسیاری از آهنگ‌ها با قابلیت Spatial Audio دسترسی داشت.

فرمت Spatial Audio در دیگر اپلیکیشن‌های استریم موسیقی مانند Tidal و Amazon Music Unlimited و پلتفرم‌های استریم ویدئو مانند نتفلیکس و HBO Max دردسترس است. با اسپاتیفای نیز هنوز نتوانسته است قابلیتی مشابه Spatial Audio ارائه دهد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج