۱۳۹۱۱۱۰
۸۶۷
۸۶۷
پ

روش مشاهده‌ زمان خوانده‌ شدن پیام در تلگرام

یکی از جدیدترین ویژگی‌های تلگرام، امکان مشاهده‌ی زمان دقیق خوانده‌شدن پیام است که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

خبرآنلاین: یکی از جدیدترین ویژگی‌های تلگرام، امکان مشاهده‌ی زمان دقیق خوانده‌شدن پیام است که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

اگر آخرین بازدیدتان را از دید دیگران پنهان کرده‌اید و خیلی تمایلی ندارید مخاطبان از رفت و آمدتان به تلگرام باخبر باشند، هرچه سریع‌تر تلگرامتان را آپدیت کنید؛ چراکه حالا مخاطبانتان می‌توانند ببینند در چه تاریخ و زمانی پیامشان را خوانده‌اید.

تلگرام با هربار آپدیت، ویژگی‌های جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد؛ مثلاً آخرین به‌روزرسانی تلگرام به کاربران امکان شخصی‌ سازی ریپلای در تلگرام را می‌داد که شامل نقل‌ قول کردن ریپلای، ارسال چت برای افراد دیگر و قابلیت‌هایی از این دست بود. حال محبوب ترین پیام رسال ایرانی ها، در آپدیت جدیدش، به کاربران اجازه می‌دهد زمان سین شدن پیامشان را مشاهده کنند.

مشاهده زمان سین شدن پیام در تلگرام

برای اینکه بتوانید زمان دقیق سین‌ شدن پیام‌هایتان را ببینید، پیش از هرچیز باید تلگرامتان را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید. این قابلیت به‌طور پیش‌فرض برای کاربران فعال است و نیازی به فعال‌سازی آن نیست. برای مشاهده زمان و تاریخ سین شدن پیام در تلگرام، طبق مراحل زیر پیش بروید.

اپلیکیشن تلگرام را باز کنید و سپس به صفحه‌ی گفت‌وگوی مدنظرتان بروید.

مثل زمانی که می‌خواهید به پیام خودتان ریپلای بزنید، روی یکی از پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید، ضربه بزنید.

روش مشاهده‌ زمان خوانده‌ شدن پیام در تلگرام

پنجره‌ای نمایش داده خواهد شد که حاوی گزینه‌هایی مثل ریپلای، کپی، ویرایش و موارد دیگر است. در نوار بالای این پنجره، درست زیر ایموجی‌ها، تاریخ و زمان خواندن پیام نوشته شده است.

مخفی کردن زمان سین شدن پیام در تلگرام

اگر آخرین بازیدتان را مخفی کرده‌اید، احتمالاً به غیرفعال کردن این قابلیت نیز فکر خواهید کرد. این کار را می‌توانید بااستفاده‌ از مراحل زیر انجام دهید:

در اپلیکیشن تلگرام، روی منوی همبرگری در گوشه‌ی بالا سمت چپ ضربه بزنید. (اگر زبان تلگرام فارسی است، این گزینه در سمت چپ قرار دارد.)

به Setting بروید و Privacy and Security را انتخاب کنید.

در بخش Privacy، گزینه‌ی Last Seen & Online را لمس کنید.

در انتهای این صفحه، عبارتی با عنوان Hide Read Time اضافه شده است که از طریق دکمه‌ی روبه‌روی آن، می‌توانید زمان بازدید را برای دیگران مخفی کنید.

مخفی کردن زمان خواندن پیام هم درست مانند وضعیت آخرین بازدید است؛ چراکه با غیرفعال‌کردن این ویژگی، شما هم نمی‌توانید زمان سین شدن پیام‌های ارسالی‌تان را ببینید. به‌علاوه، زمان خواندن پیام‌ها برای تمام افرادی که آخرین بازدیدتان را از دیدشان مخفی کرده‌اید، پنهان خواهد ماند.

روش مشاهده‌ زمان خوانده‌ شدن پیام در تلگرام

افزون‌بر موارد ذکرشده، حالا می‌توان بدون رفتن به تنظیمات زمان سین شدن و حتی اخرین بازدید را فعال کرد. برای این کار، به صفحه‌ی چت یکی از مخاطبین‌تان بروید. روی یکی از پیام‌ها ضربه بزنید و گزینه‌ی Show when را انتخاب کنید. حال با انتخاب دکمه‌ی آبی‌رنگ Show My Read Time در پایین صفحه، زمان و تاریخ سین شدن پیام ظاهر خواهد شد.

برای فعال‌کردن آخرین بازدید نیز باید به صفحه‌ی پروفایل شخص بروید و روی Show when ضربه بزنید؛ البته اگر شخص مورد نظر به‌طور مشابه آخرین بازدید را مخفی نکرده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج