اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۱۴۴۱
۲ نظر
۷۲۱۳۸
۲ نظر
۷۲۱۳۸
پ

مردم از حضور در این منطقه از تهران خودداری کنند

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ گفت: در حال حاضر با کلیه امکانات نواحی۴ گانه سطح منطقه، در حال پرکردن چاله ایجاد شده ناشی از فرونشست آسفالت هستیم و این عملیات ادامه خواهد داشت.

ایسنا : مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ گفت: در حال حاضر با کلیه امکانات نواحی۴ گانه سطح منطقه، در حال پرکردن چاله ایجاد شده ناشی از فرونشست آسفالت هستیم و این عملیات ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ از آغاز عملیات شبانه رفع معضل فرونشست خیابان کارگر در محدوده میدان قزوین توسط عوامل اجرایی و عمرانی شهرداری منطقه خبر داد.

محدثه ذوالفقاری با اشاره به اینکه عوامل آتش نشانی و شرکت‌های خدمات رسان به منظور پیشگیری از حادثه و کنترل شرایط در محل حضور دارند، اظهار کرد: مدیران شهری منطقه ۱۱ تهران نیز به منظور نظارت بر موضوع در محل هستند.

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد؛ در پی فرونشست زمین در خیابان کارگر حدفاصل میدان قزوین تا چهارراه لشگر، تمامی خطوط عبوری از این مقطع تا اطلاع ثانوی از مسیر جایگزین تردد خواهند کرد.

به گفته وی، به امید خدا مشکل ایجاد شده در تردد خودروها پس از رفع موضوع و عملیات عمرانی شهرداری مرتفع خواهد شد و از شهروندان تقاضا داریم به منظور پیشگیری از حادثه در محدوده اجرای عملیات از حضور و تجمع خودداری کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عمو محسن

      به جز ماست مالی ، از این به بعد ، چاله پُر کنی هم به فرهنگ ما اضافه شد . خداوندا ! تو را سپاس می گوییم .

    • غلامحسین

      علت را شهرداری از فرونشست نگفت مدیران شهرداری درمحل حاضرند که چی بشه مدیران در شهرداری باید دنبال علت باشند کارگران زحمت کش چاله را پرخواهند کرد . باید دنبال علت بود این حادثه ممکن است در هر جایی از تهران اتفاق بیافتد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج