اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۱۵۷۷
۲۰۴۹
۲۰۴۹
پ

منتظر یک فوریه صعودی برای ریپل باشیم؟

در تاریخ ۲۳ ژانویه گزارش شده بود که یک آدرس نهنگ بیش از ۲۹ میلیون XRP به ارزش تقریبی ۱۵٫۴۵ میلیون دلار را به صرافی بیت‌استمپ (Bitstamp) منتقل کرده است.

رمزارز نیوز: در حالی که به نظر می‌رسد کشمکش حقوقی بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و شرکت ریپل با بحث‌های اخیر بر سر دسترسی به صورت‌حساب‌های مالی و فروش XRP، دوباره شدت گرفته، برخی از نهنگ‌های این ارز دیجیتال در حال انجام تراکنش‌های بزرگی هستند.

منتظر یک فوریه صعودی برای ریپل باشیم؟

پیش‌ از این و در تاریخ ۲۳ ژانویه گزارش شده بود که یک آدرس نهنگ بیش از ۲۹ میلیون XRP به ارزش تقریبی ۱۵٫۴۵ میلیون دلار را به صرافی بیت‌استمپ (Bitstamp) منتقل کرده است.

حال، تیم ردیابی Whale Alert به تازگی گزارش داده که ۲۵ میلیون XRP به ارزش ۱۲ میلیون دلار از صرافی بیت‌واوو (Bitvavo) به یک کیف پول جدید ناشناخته منتقل شده است. به دنبال آن، دو انتقال دیگر، شامل ۱۲۳،۱۱۲،۲۸۰ و ۱۲۱،۳۹۹،۸۳۰ توکن XRP هم انجام شد که مجموع ریپل‌های جابه‌جا شده را به بیش از ۲۶۹ میلیون واحد می‌رساند.

در این میان، برخی از تحلیلگران با اشاره به سیگنال‌های خرید موجود، افزایش قیمت ارز دیجیتال ریپل را در فوریه ۲۰۲۴ پیش‌بینی‌ می‌کنند.

با این حال، در نظر داشته باشید که بازار کلی کریپتو از زمان تایید رسمی ETF اسپات بیت ‌کوین توسط کمیسیون SEC در رکود بوده است که به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران نتیجه‌ای برخلاف انتظارات، از نظر روند صعودی قیمت بیت ‌کوین، داد. در همین حال، همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، تداوم کشمکش حقوقی بین ریپل و کمیسیون SEC، شانس تایید ETF اسپات XRP را در آینده‌ای نزدیک کاهش داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج