adexo3
۱۳۹۲۸۶۰
۵۷۰
۵۷۰
پ

وضعیت برف و باران در کشور روزهای شنبه و یکشنبه

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور و کاهش محسوس دما طی شنبه و یکشنبه (۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه) خبر داد.

ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور و کاهش محسوس دما طی شنبه و یکشنبه (۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه) خبر داد.

صادق ضیاییان افزود: بر اساس نقشه‌های همدیدی آینده نگری سازمان هواشناسی، امروز (۱۱ بهمن‌ماه) در مناطقی از غرب سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، شمال غرب و غرب کشور افزایش ابر و بارش پراکنده باران و برف رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: پنجشنبه (۱۲ بهمن‌ماه) با ورود سامانه بارشی به غرب کشور، در کل نوار غربی و بعد از ظهر در مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز، تهران، غرب اصفهان، فارس، بوشهر، جنوب کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: بارش در نیمه شمالی کشور به‌صورت برف و باران و در جنوب و جنوب شرق به شکل بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد مورد انتظار است.

وی در ادامه گفت: گستره بارش جمعه (۱۳ بهمن‌ماه)  بیشتر مناطق کشور را فرا می‌گیرد. در این روز بارش در بخش‌های مرکزی کشور شامل نیمه شرقی اصفهان، یزد و نیمه شمالی کرمان به شکل پراکنده و خفیف و در سایر مناطق کشور قابل ملاحظه است.

ضیاییان اضافه کرد: شنبه (۱۴ بهمن‌ماه) بارش در شرق و جنوب شرق کشور همچنین سواحل شرقی دریای خزر ادامه دارد. در ارتفاعات زاگرس مرکزی نیز بارش پراکنده برف رخ می‌دهد. یکشنبه (۱۵ بهمن‌ماه) نیز در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور بارش برف و باران رخ می دهد.

وی در ادامه گفت: از بعد از ظهر جمعه و طی روز شنبه در دامنه‌های جنوبی البرز مرکز و نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا نیز پنجشنبه و جمعه در نیمه غربی و نوار شمالی کشور و شنبه و یکشنبه در شرق و جنوب شرق کشور به‌طور محسوسی کاهش می‌یابد.

به گفته ضیاییان سه شنبه و جمعه دریای خزر جمعه خلیج فارس و شنبه خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا قسمتی ابری، غبار صبحگاهی، به‌تدریج افزایش ابر، در شب بارش پراکنده با حداقل دمای ۲  و حداکثر دمای ۸  درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۳ بهمن‌ماه) ابری،‌ در بعضی ساعت‌ها بارش باران و برف، کاهش محسوس دما، به‌تدریج کاهش ابر و افزایش باد با حداقل دمای ۲  و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی فردا و پس فردا همدان با کمینه دمای ۶- و۳-  درجه سانتیگراد سردترین و بندرعباس با بیشینه دمای ۲۶ و ۲۲ درجه سانتیگراد  گرمترین مرکز استان‌ کشور گزارش شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج