۱۳۹۳۴۲۷
۱ نظر
۲۴۹
۱ نظر
۲۴۹
پ

در فصل زمستان چه عینک‌هایی باید بزنیم؟

از پشت پنجره به بیرون نگاه کن! دونه‌های برف آروم آروم روی زمین می‌شینه و خبر از فصل زمستان میاره. باید لبا‌س‌های نازکت رو بذاری توی انبار و لباس‌های زمستونیت رو برای پوشیدن آماده کنی.

فرارو: از پشت پنجره به بیرون نگاه کن! دونه‌های برف آروم آروم روی زمین می‌شینه و خبر از فصل زمستان میاره. باید لبا‌س‌های نازکت رو بذاری توی انبار و لباس‌های زمستونیت رو برای پوشیدن آماده کنی.

نکنه اکسسوری یادت بره؟ بین اکسسوری‌ها، عینک، فقط یک اکسسوری تزئینی نیست. یه وسیله کاربردیه! یعنی اگر توی فصل زمستون و روزهای برفی از عینک استفاده کنیم، چشم‌هامون سالم‌تر می‌مونه، تازه بهتر می‌تونیم همه جا رو نگاه کنیم.

آفتابی که از روی برف‌ها به چشممون می‌خوره باعث اذیتشون نمی‌شه! اگر فکر می‌کنی توی فصل زمستان هم باید همون عینک‌های تابستانی رو استفاده کنی ممکنه با مشکل مواجه شی، پس با راهنماتو همراه شو تا بدونی چه عینکی مناسب فصل زمستان و روزهای برفیه!

دلیل استفاده از عینک آفتابی در زمستان چیست؟

در فصل زمستان چه عینک‌هایی باید بزنیم؟

پیش از هر چیز باید بدانیم که چرا از عینک‌های آفتابی باید برای زمستان استفاده کنیم، در حالی که تا کنون فکر می‌کردیم آن‌ها تنها متعلق به فصل تابستان هستند. ما در فصل زمستان از عینک استفاده می‌کنیم چون خورشید زمستانی ممکن است باعث شود ما اشیا در حال حرکت (مثل ماشین) یا عابرانی که از دوردست به سمت ما می‌آیند را نبینیم.

در فصل زمستان چه عینک‌هایی باید بزنیم؟

گاهی این آفتاب باعث می‌شود که نتوانیم نوشته‌های روی تابلوها را بخوانیم و مغازه مورد نظرمان را رد کنیم. اما، اگر از عینک‌های مناسب فصل زمستان استفاده کنیم، هیچ چیز از دید ما پنهان نخواهد ماند. بعلاوه، اگر روزی برفی در پیش داشته باشیم، انعکاس نور آفتاب از سطح برف‌ها می‌توانند برای ما کورکننده باشد. بنابراین، بهتر است از عینک‌های آفتابی با لنزهایی استفاده کنیم که مناسب فصل زمستان است.

بهترین لنز برای عینک‌های آفتابی زمستانی چیست؟

در فصل زمستان چه عینک‌هایی باید بزنیم؟

بهترین لنزهایی که می‌توانیم برای عینک‌های آفتابی زمستانی مناسب در نظر بگیریم، عینک‌های آینه‌ای و پولاریزه هستند. این لنزها باعث می‌شوند که آفتاب به شکلی عمیق وارد مردمک چشم شما نشده و از آسیب رسیدن به چشم‌های شما جلوگیری ‌کند.

در فصل زمستان چه عینک‌هایی باید بزنیم؟

وقتی که شما عینک‌های با این دو لنز استفاده کنید، بدون اینکه از باریکه‌های نور اذیت شوید می‌توانید به اجسامی که آفتاب از پشت آن‌ها می‌آید نگاه کرده و تصویری واضح از آن‌ها ببینید. نکته جالب این است که اگر شما از عینک‌های طبی استفاده می‌کنید، می‌توانید این دو نوع لنز را بر روی لنزها یا شیشه عینک‌های طبی قرار دهید و همزمان دیدی واضح و بدون اذیت شدن توسط نور آفتاب داشته باشید.

یک عینک زمستانی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

در فصل زمستان چه عینک‌هایی باید بزنیم؟

یک عینک زمستانی باید 4 ویژگی اصلی داشته باشد: اول، بتواند در برابر اشعه فرا بنفش از چشمان ما محافظت کند. دوم، تابش نور خورشید را کم کند. سوم، چشم را در برابر بادهای سرد حفظ کند. چهارم، ضد مه باشد. شاید شما فکر کنید که آفتاب‌های زمستانی اشعه فرابنفش کمتری دارد، این مساله درست است اما، به‌معنای از بین رفتن کامل آن نیست. اگر اشعه فرابنفش از سطح برف‌ها به چشمان ما بتابد، و این مساله تکرار شود، ممکن است که ما آب مروارید یا برف کوری بگیریم.

در فصل زمستان چه عینک‌هایی باید بزنیم؟

بعلاوه، اگر عینک ما خاصیت پلاریزه کننده یا کم کردن تابش نور خورشید را داشته باشد، خطراتی که حین رانندگی ما را تهدید می‌کند، کمتر خواهد شد. به طور کلی، استفاده از عینک در زمستان باعث می‌شود که چشم ما در برابر بادهای سرد گارد گرفته و از سرمای شدید در امان باشد. در نهایت نیز، اگر ما در محلی زندگی کنیم که مه‌خیز است، ممکن است زندگیمان به مختل شود. استفاده از عینک‌های زمستانی که ضد مه هستند می‌توانند در مه به دید ما وضوح بخشیده و خطرات زندگی در چنین شرایطی را کمتر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      فعلا برف بیاد عینک پیشکش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج