adexo3
۱۳۹۳۵۶۵
۱ نظر
۱۶۶۳
۱ نظر
۱۶۶۳
پ

عصبانیت شدید از چاپ عکس زنان روی اعلامیه

امام جمعه شهرکرد به شدت از چاپ تصاویر زنان جوان روی اعلامیه و سنگ قبر‌ها انتقاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران: امام جمعه شهرکرد به شدت از چاپ تصاویر زنان جوان روی اعلامیه و سنگ قبر‌ها انتقاد کرده است.

امام جمعه شهرکرد گفت: با کمال تاسف رسم شده که تصاویر زنان جوان را روی اعلامیه و سنگ قبر‌ها حک می‌کنند؛ این عمل دور از شان مسلمانان است.

عصبانیت شدید از چاپ عکس زنان روی اعلامیه

 

اماک جمعه شهر کرد اظهار داشت: انقلاب اسلامی در چنین روز‌هایی با ورود امام راحل به پیروزی رسید و رژیم پوسیده شاهنشاهی به زباله‌دان تاریخ افتاد. وی افزود: امروز ایران پیشکسوت آزادی، آزادمنشی، پیشرفت، ترقی و تعالی در سطح جهان است.

حجت‌الاسلام فاطمی در خصوص شرایط بازار، اضافه کرد: وقتی اسباب و شرایط بازار رو به گرانی است، وظیفه مومنین این است که شفقت و صبر داشته باشند چراکه در این شرایط است که افراد سنجیده می‌شوند، یکی از بزرگترین همیاری‌های امروز مردم با دولت این است که در بازار، سودجویی بیش از حد و منفعت طلبی را کم کرده و به قدر نیاز و احتیاج اکتفا کنند. وی گفت: امید است باقی‌مانده برنامه‌های دولت سیزدهم هرچه زودتر به ثمر بنشیند و قشر ضعیف جامعه که دچار تگنا هستند در زندگی‌شان فرجی ایجاد شود.

حجت‌الاسلام فاطمی بیان کرد: امید است یک انتخابات وزین، آبرومند، مملو از صفا، صمیمیت و برادری و در شان ملت ایران برگزار شود چراکه ارزش انتخابات در جمهوری اسلامی ایران صداقت و رقابت سالم است.

امام جمعه موقت شهرکرد اظهار داشت: شان جمهوری اسلامی صداقت و رقابت سالم است و در انتخابات حفظ آبروی افراد و دوری از دروغ و تهمت و افترا ضروری است.

وی با اشاره به گناه بزرگ سقط جنین، تصریح کرد: سقط جنین مساله شوم، شرم‌آور و گناه بزرگی است. هیچکس اجازه سقط جنین ندارد این عمل شیطانی و گناه کبیره است چرا که کشتن یک بچه آثار و عواقب وخیمی برای زندگی دنیوی و اخروی آن افراد دارد.

حجت‌الاسلام فاطمی ادامه داد: در مملکت اسلامی عکس زنان فوت شده را روی اعلامیه‌ها و سنگ قبرشان نمی‌زنند چرا که مزار مرحومین باید دارای رعایت شرعیات باشد، اما با کمال تاسف رسم شده که تصاویر زنان جوان را روی اعلامیه و سنگ قبر‌ها حک می‌کنند که این عمل دور از شان مسلمانان است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مغزهای زنگ زده پوسیده .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج