۱۳۹۵۵۴۴
۵۸۸
۵۸۸
پ

آیفون تاشو احتمالا این شکلی خواهد بود

آیفون تاشو در زودترین زمان ممکن در سال ۲۰۲۶ از راه می‌رسد و انتظار می‌رود در همان سال آیپد تاشو هم معرفی شود.

خبرآنلاین: آیفون تاشو در زودترین زمان ممکن در سال ۲۰۲۶ از راه می‌رسد و انتظار می‌رود در همان سال آیپد تاشو هم معرفی شود.

مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات درباره آیفون تاشو اپل هستیم و حالا گزارشی جدید ادعا می‌کند که اپل مشغول ساخت دو نمونه اولیه از آیفون تاشو است. این گوشی‌های هوشمند ظاهراً از طراحی مشابه گوشی‌های سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ بهره می‌برند.

براساس گزارش دیجیاتو، با وجود گزارش امروز، نمی‌توان منتظر عرضه گوشی‌های تاشو اپل در آینده نزدیک بود. درحقیقت این گزارش تأیید می‌کند که اپل مشغول کار روی این سبک گوشی‌های هوشمند است. انتظار می‌رود ۲۰۲۶ زودترین سال ممکن برای عرضه آیفون یا آیفون‌های تاشو باشد، البته اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود.

گفته می‌شود اپل با یک تأمین‌کننده آسیایی برای تولید قطعات گوشی تاشو مذاکره کرده است، بااین‌حال هر زمان امکان لغو پروژه وجود دارد؛ چرا که کوپرتینویی‌ها استانداردهای بالایی را دنبال می‌کنند.

آیفون تاشو در راه است

آیفون تاشو احتمالا این شکلی خواهد بود

اپل در سال ۲۰۱۸ به‌دنبال تولید گوشی تاشو بود که یکی از آن‌ها زمان بسته‌بودن ضخامتی در حد آیفون‌های عادی امروزی داشت. بااین‌حال فناوری باتری و نمایشگر در آن سال در حد انتظار اپل پیشرفت نکرده بود. به نظر می‌رسد که اپل به‌دنبال استفاده از نمایشگر بزرگ‌تر در بخش بیرونی دستگاه است که این سبک طراحی با گوشی هوشمندی مانند گلکسی زد فلیپ متفاوت است. البته این سبک طراحی منطقی نیست و احتمالاً درنهایت با یک طراحی استاندارد روبه‌رو می‌شویم.

در سال۲۰۲۰ اپل توسعه آیفون تاشو را متوقف کرد و به‌جای آن تصمیم گرفت روی آیپد تاشو تمرکز کند؛ محصولی که انتظار می‌رود سال ۲۰۲۶ از راه برسد. حالا با گزارش امروز به نظر می‌رسد اپل روی هر دو محصول به‌طور هم‌زمان کار می‌کند.

درحال‌حاضر مهندسان اپل درحال تلاش برای ازبین‌بردن چین‌خوردگی نمایشگر هستند و همچنین می‌خواهند لولایی برای بسته‌شدن بدون فاصله صفحه‌نمایش طراحی کنند. درحالی‌که ال‌جی و سامسونگ برای آیپد تاشو پنل می‌سازند، هنوز سازنده نمایشگر آیفون تاشو مشخص نشده است. با توجه به فاصله زیادی که تا معرفی گوشی تاشو اپل داریم، باید منتظر انتشار گزارش‌های بیشتری درباره آن باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج