adexo3
۱۳۷۰۷۶۵
۳۲۴
۳۲۴
پ

هواوی بازار گوشی‌های تاشو را در دست می‌گیرد؟

سامسونگ در حال آزمایش فاکتورهای شکلی مختلف بر اساس فناوری نمایشگر تاشو بوده‌است. نمونه‌های اولیه مانند Flex S و Flex G تاشو و همچنین تبلت-لپ‌تاپ Flex Note را ساخته است. اما تاکنون سامسونگ فقط Flip و Fold را تجاری کرده‌است.

خبرآنلاین: سامسونگ در حال آزمایش فاکتورهای شکلی مختلف بر اساس فناوری نمایشگر تاشو بوده‌است. نمونه‌های اولیه مانند Flex S و Flex G تاشو و همچنین تبلت-لپ‌تاپ Flex Note را ساخته است. اما تاکنون سامسونگ فقط Flip و Fold را تجاری کرده‌است.

بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، هوآوی ممکن است راه سامسونگ را ادامه دهد و سال آینده یک گوشی تاشو سه گانه عرضه کند. TrendForce به نقل از خودی‌های صنعت، می‌گوید هواوی در حال توسعه یک گوشی تاشو سه‌گانه است و این شرکت به آرامی در حال پیشرفت است و احتمالاً تا از پیش از مارس ۲۰۲۴ این گوشی را تجاری‌سازی خواهد کرد.

از سوی دیگر، تحلیلگر DSCCRoss می گوید که هواوی در ابتدا قصد داشت این دستگاه را در پایان سال ۲۰۲۳ عرضه کند، که ممکن است به این معنی باشد که در واقع همه چیز به آرامی آنطور که منابع TrendForce می‌گویند به پیش نرفته‌است. اگر هواوی مجبور شد از برنامه‌های عرضه اولیه خود عقب نشینی کند، به این معنا است که یک جای کار لنگ می‌زند.

هواوی بازار گوشی‌های تاشو را در دست می‌گیرد؟

بسیاری از دستگاه‌های تاشو دوگانه، یعنی تلفن‌هایی که دارای دو لولا/دو تا شونده هستند، به‌عنوان یک گوشی تاشو «سه‌گانه» در نظر گرفته می‌شوند، زیرا صفحه‌نمایش‌های آن‌ها هنگام تا شدن سه طرف دارند اما در واقع آن‌ها دوگانه هستند نه سه گانه!

هوآوی ممکن است سامسونگ را شکست دهد و اولین کسی باشد که یک گوشی تاشو سه‌گانه را تجاری می‌کند، اما سوال بزرگ‌تر این است که آیا سامسونگ باید در این رقابت شرکت کند، وقتی که می‌تواند با احتیاط پیش برود.

ظاهراً سامسونگ برنامه‌های دیگری را برای بازار تاشوها در سال 2024 در سر دارد. این شرکت ممکن است بخواهد سال آینده یک دستگاه گلکسی تاشوی میان رده و ارزان‌تر را به جای توسعه خط تولید تاشو خود با مفاهیم جاه‌طلبانه اما اثبات‌نشده عرضه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج