۱۳۹۵۷۶۲
۱۱۰۶
۱۱۰۶
پ

از فردا شب دسترسی به این میدان در تهران بسته می‌شود

شهروندان تهرانی برای تردد و عبور و مرور از محدوده میدان آزادی می‌بایست از محورهای رینگ بیرونی میدان آزادی از جمله میدان فتح و تقاطع غیر همسطح جناح شیخ فضل الله نوری استفاده نمایند.

خبرآنلاین: شهروندان تهرانی برای تردد و عبور و مرور از محدوده میدان آزادی می‌بایست از محورهای رینگ بیرونی میدان آزادی از جمله میدان فتح و تقاطع غیر همسطح جناح شیخ فضل الله نوری استفاده نمایند.

 شهردار منطقه ۹ از ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی غرب تهران در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.

خبرگزاری شهر نوشت، سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به محدودیت‌ها، ممنوعیت‌ها و مجموع تمهیدات ترافیکی اتخاذ شده برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران، گفت: محدودیت‌های ترافیکی ویژه‌ای در معابر منتهی به مسیر راهپیمایی در محورهای آزادی و بزرگراه آیت الله سعیدی در شب شنبه بیست و یکم بهمن ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۲۳ تا پایان مراسم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه ۹ بدین منظور اعلام کرد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس راهور از ساعت ۲۳ شب شنبه بیست و یکم بهمن ماه ۱۴۰۲ ورودی‌های جنوبی رینگ داخلی میدان آزادی و ورودی و خروجی خیابان‌های شهید نوری نیارکی،شهید دستغیب،هاشمی و دامپزشکی به بزرگراه آیت الله سعیدی و در بامداد روز ۲۲ بهمن ماه بزرگراه شهید لشگری از جنب فروشگاه رفاه و ورودی بزرگراه لشگری به رینگ بیرونی میدان آزادی تا پایان مراسم مسدود خواهد بود.

مرتضوی در ادامه گفت: شهروندان تهرانی برای تردد و عبور و مرور از محدوده میدان آزادی می‌بایست از محورهای رینگ بیرونی میدان آزادی از جمله میدان فتح و تقاطع غیر همسطح جناح شیخ فضل الله نوری استفاده نمایند.

این مقام مسئول در پایان افزود: ممنوعیت توقف کلیه وسایل نقلیه در حاشیه محورهای آزادی و بزرگراه آیت الله سعیدی از ساعت ۲۲ شب بیست شنبه بیست و یکم بهمن ماه تا پایان مراسم از جمله تمهیدات ترافیکی این رویداد به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است این محدودیت‌ها به صورت جدی و گسترده از طریق پیام رسان‌های اجتماعی رادیو تلویزیون و اکران بنر در محدوده خیابان آزادی و بزرگراه آیت الله سعیدی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج