۱۳۹۸۳۸۶
۱۲۸۴
۱۲۸۴
پ

فعالیت این خودروها در تهران ممنوع می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: خودروهای با پلاک شهرستان نباید در تهران فعالیت کنند، معاینه فنی این خودروها در سایر شهرستان‌ها مطابق با معاینه فنی استاندارد در تهران نیست.

مهر: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: خودروهای با پلاک شهرستان نباید در تهران فعالیت کنند، معاینه فنی این خودروها در سایر شهرستان‌ها مطابق با معاینه فنی استاندارد در تهران نیست.

فعالیت این خودروها در تهران ممنوع می‌شود

 مهدی چمران در حاشیه دویست و شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افرادی که شب عید کسب و کاری ندارند و می‌خواهند از موقعیت استفاده کنند، باعث بساط گستری و راه بندان می‌شوند، اظهار کرد: قرار شده در دو فضا این افراد مستقر شوند؛ البته به این شرط که موقت باشد نه دائمی.

وی با بیان اینکه دست‌فروشی شغلی نیست که بتواند پروانه دریافت کند، یادآور شد: کسانی که در سختی و تنگنا هستند ناچارند به دست‌فروشی روی بیاورند و در مواردی زمینه آزار مردم فراهم می‌شود؛ البته مردم نیز از دست‌فروشان خرید می‌کنند.

چمران با تاکید بر اینکه خودروهای با پلاک شهرستان‌ها نباید در تهران فعالیت کنند، خاطرنشان کرد: برخی در اتومبیل خود استراحت می‌کنند که تعداد بالای این خودروها منجر به ازدحام می‌شود. ضمن اینکه معاینه فنی این خودروها در سایر شهرستان‌ها مطابق با معاینه فنی استاندارد در تهران نیست؛ بنابراین خودروهای دودزا در این شهرها معاینه فنی می‌گیرند و در تهران تردد می‌کنند؛ لذا باید به صورت مشخص روی این موضوع کار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه انتقال تکنولوژی و کمک به سرعت‌بخشی در ساخت و ساز مسکن ایرادی ندارد، گفت: مدتی از نیروهای ترکیه برای سرعت در ساخت و ساز استفاده شد. ما به دیگر کشورها برای مسکن‌سازی نیاز نداریم و تنها می‌توان از تکنولوژی استفاده کرد. البته زمانی وزارت دفاع ساخت سریع را انجام داد که متأسفانه دنبال نشد.

وی ادامه داد: قرارداد مالی ساخت و ساز مسکن بین شهرداری و چینی‌ها باید در شورا تصویب شود اما ساز و کار استفاده از این ظرفیت باید توسط سازمان‌های متولی دنبال شود.

چمران با بیان اینکه نمایش جنایات داعش خوب است اما اینکه در مترو این کار انجام شود یا خیر، باید بررسی شود، گفت: باید اندازه نگه داشته شود و شاید اجرای جنایات داعش در همان حد و اندازه صحیح نباشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج