۱۳۹۸۷۶۴
۲۸۸
۲۸۸
پ

خاتمی: حضور در انتخابات، عمل صالح است

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و فقهای شورای نگهبان گفت: حضور در انتخابات ۱۱ اسفند، عمل صالح و بیعت مجدد با امام‌ راحل و شهداست.

انتخاب: عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و فقهای شورای نگهبان گفت: حضور در انتخابات ۱۱ اسفند، عمل صالح و بیعت مجدد با امام‌ راحل و شهداست.

خاتمی: حضور در انتخابات، عمل صالح است

حجت الاسلام سید احمد خاتمی، شامگاه گذشته ۲۹ بهمن در جشن سراسری «ایران امیدوار» ویژه استان سمنان در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: عنصر ایثارگران، فداکاران، رزمندگان، جانبازان و شهدا و گذشت سرمایه های انسانی در راه خدا و همچنین فرهیختگان، دانش پژوهان دو عنصر اصلی شناخت و شناسنامه هر استان است.

وی با بیان اینکه ایثارگری، فداکاری و جانبازی در راه خدا، یک ارزش ثابت قطعی است، ادامه داد: استان سمنان الحمدالله دو شاخص ایثارگران و فرهیختگان را با افتخار در خود دارد، تقدیم ۳ هزار شهید، ۸ هزار و ۴۰۰ جانباز و ۲۵۰ آزاده از افتخارات این استان است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: در عرصه علمی و فرهنگی نیز وجود ۳۰۰۰ طلبه، تعداد بالای دانشجویان و دانش پژوهان، تعدد عالمان و فرهیختگان بزرگ همچون علامه حائری مازندرانی سمنانی، مرحوم حجت الاسلام ترابی، آیت الله محمدعلی عالمی و آیت الله العظمی سید محمود شاهرودی از افتخارات استان سمنان است.

وی با اشاره به تلاش های مسئولان این استان و از جمله نماینده ولی فقیه در استان گفت: حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه سمنان از بیت اصیل، تحصیل کرده شهر مقدس قم و افتخار جانبازی در راه خدا را داراست. همچنین استاندار سمنان، استانداری سختکوش و پر تلاش است.

خاتمی افزود: حضور شما مردم استان سمنان امشب در مسجد مقدس جمکران و این مراسم، ابراز عشق به امام زمان(عج) است و یقینا خداوند نیز این عشق را بی ثواب نخواهد گذاشت، جلوه عملی این عشق نیز این است که حرف شنو نائب بر حق آن باشیم و اطاعت کنیم.

وی تاکید کرد: امروز و در این برهه، فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح در انتخابات ۱۱ اسفند باید مورد توجه جدی قرار گرفته و همه باید به آن لبیک بگوییم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج