۱۳۹۸۷۷۵
۱۰۵۴
۱۰۵۴
پ

ناگفته‌های جالب از زندگی شخصی بازیگران سریال دلدادگان

سریال “ دلدادگان ” در ژانر خانوادگی و اجتماعی در ۶۰ قسمت به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی ساخته و در شهریور ۱۳۹۷ از شبکه سه سیما پخش شد.

رکنا: سریال “ دلدادگان ” در ژانر خانوادگی و اجتماعی در ۶۰ قسمت به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی ساخته و در شهریور ۱۳۹۷ از شبکه سه سیما پخش شد.

داستان فصل اول تا سوم سریال “دلدادگان” را می‌توانید همراه با بیوگرافی بازیگران، تصاویر و زمان پخش آن در این مقاله مطالعه کنید. تا انتها همراه ما باشید.

این مجموعه تلویزیونی در سه فصل، ماجراهای دو خانواده از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر را به‌تصویر می‌کشد و در فصل سوم به زمان حال می‌پردازد.

خلاصه داستان سریال دلدادگان

فرزانه زندی عاشق مردی به‌نام مالک پورسلیم می‌شود که یک جوان ساده و نادان است؛ اما به‌طور اتفاقی، مالک با یک گروه انقلابی آشنا می‌شود و با آن‌ها همکاری می‌کند. درهمین‌حین، نادر سلیمان‌پور که به‌نظر می‌رسد صاحب یک فروشگاه شیرینی فروشی است، عاشق فرزانه می‌شود.

نادر که درواقع یک عضو امنیتی و وابسته به ساواک است، برای به‌دست آوردن فرزانه، مالک را لو می‌دهد و او پس از دستگیری به سیستان تبعید می‌شود. فرزانه که از بازگشت مالک ناامید است برای رفع جاه‌طلبی‌های خود از مالک دست می‌کشد و به عشق نادر پاسخ مثبت می‌دهد و با او ازدواج می‌کند. این اتفاقات غیرمنتظره، مسیر زندگی او را تغییر می‌دهند.

در فصل دوم و سوم این سریال، فرزانه زندی که نام خود را به افسانه مشکات تغییر داده است، رئیس شرکتی است که در آن پول‌شویی صورت می‌گیرد.

امیر که در کنار مالک و مرضیه زندگی خوبی دارد به‌دلیل خلاف‌هایی که در شرکت افسانه رخ می‌دهد به‌عنوان یک حسابدار ساده ولی در واقع به‌عنوان مامور اطلاعات وارد شرکت می‌شود. افسانه که متوجه می‌شود او پسر مالک است، به‌فکر انتقام می‌افتد و تصمیم می‌گیرد خود را به امیر نزدیک کند تا بتواند نقشه‌های خود را عملی کند.

مجموعه تلویزیونی دلدادگان از ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش می‌شود. همچنین، اگر در این ساعت موفق‌به تماشا نشدید، در ساعات ۰۶:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ ظهر نیز می‌توانید بیننده سریال دلدادگان از شبکه آی‌فیلم باشید.

این سریال پربیننده ایرانی باتوجه‌به اینکه در سه فصل تولید شده است، دارای بازیگران شاخص زیادی است که بازی منحصربه‌فردشان باعث شد ساخت این سریال در سه فصل به‌طول انجامد. بنابراین ما در ادامه قصد داریم به‌طور مختصر به بیوگرافی تعدادی از بازیگران سریال دلدادگان بپردازیم. برای مطالعه همراه ویدو باشید.

پویا کرمی در نقش حامد در سریال دلدادگان

ناگفته‌های جالب از زندگی شخصی بازیگران سریال دلدادگان

پویا کرمی در سریال “دلدادگان” به کارگردانی منوچهر هادی در نقش حامد، پسر مالک، حضور یافته است. این بازیگر ایرانی، در تاریخ ۷ اسفند ۱۳۶۷ در تهران به‌دنیا آمد. وی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری تئاتر است و یک برادر بزرگ‌تر به‌نام پرهام دارد که باهم در حوزه بازیگری فعالیت می‌کنند.

کرمی، پس از اتمام دبیرستان به انگلستان مهاجرت کرد و از سن ۱۷ سالگی تا پایان دوره تحصیلی خود در آن کشور زندگی کرد. او در سن ۴ سالگی با بازی در سریال تلویزیونی “راهیان”، اولین نقش خود را به نمایش گذاشت.

از دیگر آثار این بازیگر در کودکی می‌توان به فیلم “دختری با کفش‌های کتانی” در سن ۱۰ سالگی و فیلم “زمانه” در سن ۱۳ سالگی و “شاخ گاو” اشاره کرد.

شاهرخ استخری در نقش هاتف برزگر

ناگفته‌های جالب از زندگی شخصی بازیگران سریال دلدادگان

شاهرخ استخری، بازیگر سینما و تلویزیون، در تاریخ چهاردهم مهر ماه ۱۳۵۹ در تهران به‌دنیا آمد. وی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی صنایع است و علاوه‌بر بازیگری، چندین شعبه جواهر فروشی دارد.

او پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، به‌طور اتفاقی با تئاتر اسب‌ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۱۳۸۱، اولین تجربه هنری خود را به‌دست آورد. سپس دوره‌های بازیگری را در آموزشگاه کارنامه تحت نظر مهتاب نصیرپور، پیام دهکری و هدایت هاشمی گذراند.

به‌طور جدی با فیلم سینمایی ایرانی “یک شب همینطوری کنارم باش” در سال ۱۳۸۴، جلوی دوربین ظاهر شد و در سال ۸۶، در سن ۲۷ سالگی با سریال “پریدخت” وارد دنیای تلویزیون شد. نقطه عطف بازیگری شاهرخ استخری با سریال “دلنوازان” در سال ۸۸ آغاز شد و یکسال بعد با سریال “فاصله‌ها” به اوج خود رسید.

پویا امینی در نقش بهزاد الماسی

ناگفته‌های جالب از زندگی شخصی بازیگران سریال دلدادگان

پویا امینی در سریال دلدادگان در نقش بهزاد الماسی به ایفای نقش پرداخته است. او، در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۵۶ در تهران متولد شد و علت اصلی شهرت وی به بازی در مجموعه‌های تلویزیونی مانند “خط قرمز” و “در قلب من” برمی‌گردد.

در سال ۱۳۸۲، اولین تجربه بازیگری سینمایی را با نقش‌آفرینی در سینمایی “وعده دیدار” در نقش صادق و سپس “شام عروسی” در نقش پارسا، به‌دست آورد.

امینی فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی نمایش از دانشگاه علم و فرهنگ تهران است. او یک فرزند پسر به نام ایلیا دارد که متولد سال ۱۳۸۶ است. علاوه‌براین، عضویت در تیم‌های والیبال و فوتبال و کارتینگ هنرمندان در کارنامه‌اش دیده می‌شود و درحال‌حاضر نیز عضو تیم فوتبال ستارگان هنر ایران است.

پانته آ بهرام در نقش افسانه مشکات (فرزانه زندی)

ناگفته‌های جالب از زندگی شخصی بازیگران سریال دلدادگان

پانته‌آ بهرام یکی از بهترین بازیگران زن ایرانی، دانش‌آموخته ادبیات نمایشی در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیماست. فعالیت حرفه‌ای او در سینما، تئاتر، مجموعه‌های تلویزیونی و نمایش خانگی آغاز شد. علاوه‌بر حضور در سینما و تلویزیون، پانته‌آ بهرام در بیش از ۲۰ نمایش تئاتر از جمله نمایش‌هایی مانند “مرگ یزدگرد” شرکت کرده است.

پانته‌آ بهرام نامزد و برنده جوایز مختلفی از جشنواره فیلم فجر شده است. او با بازی در سری سوم مجموعه تلویزیونی “آینه” در سال ۱۳۶۸ به شهرت رسید و در همان سال در فیلم “هامون” به کارگردانی داریوش مهرجویی حضور یافت.

سامان صفاری بازیگر نقش امیر در سریال دلدادگان

ناگفته‌های جالب از زندگی شخصی بازیگران سریال دلدادگان

سامان صفاری، بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین مدل ایرانی، در تاریخ ۳۰ شهریور ماه ۱۳۶۶ به‌دنیا آمد. او اصالتاً یزدی است و دو برادر به نام‌های ابوالفضل و اشکان دارد که به‌ترتیب فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده هنری و ساکن آلمان هستند.

صفاری تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته جهانگردی ادامه داده است و به‌طور اتفاقی و با شرکت در کلاس‌های آزاد  بازیگری از سال ۱۳۸۶ وارد این عرصه شد. او تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

ملیکا شریفی نیا بازیگر نقش حدیث دختر مالک و مرضیه

ناگفته‌های جالب از زندگی شخصی بازیگران سریال دلدادگان

ملیکا شریفی‌نیا، فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی‌نیا، از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون و خواهر مهراوه شریفی‌نیا است. او در تاریخ ۲۱ آبان ۱۳۶۵ در شهر تهران به‌دنیا آمده است.

ملیکا علاوه‌بر بازیگری، دانش‌آموخته رشته گرافیک است و در زمینه‌های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی فعالیت جدی دارد. وی بازیگری خود را در سینما از سال ۱۳۷۰ با فیلم “اوینار” به کارگردانی شهرام اسدی آغاز کرد.

مسعود رایگان در نقش مالک پورسلیم

ناگفته‌های جالب از زندگی شخصی بازیگران سریال دلدادگان

در ادامه مقاله بیوگرافی بازیگران سریال دلدادگان به بیوگرافی مسعود رایگان در نقش مالک پور سلیم می‌پردازیم. او در تاریخ ۱ بهمن ۱۳۳۳ در شهر خرم‌آباد به‌دنیا آمد. رایگان مدرک تحصیلی خود را در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک دریافت کرد.

او از کودکی علاقه بسیاری به هنرپیشگی داشت و با پرده‌خوانی در کارهای پدرش به این حوزه وارد شد. سپس در سال‌های ۵۱ و ۵۲ در یک فیلم به کارگردان مرتضی جزایری نقش آفرینی کرد.

در کارنامه هنری خود، فیلم‌هایی مانند “من ناصر حجازی هستم”، “جرم”، “زادبوم” و غیره را به اجرا درآورده است. مسعود رایگان که از پیکسوتان و بهترین بازیگران مرد ایرانی است با رویا تیموریان ازدواج کرده است.

مهرانه مهین ترابی بازیگر نقش پیری مرضیه

ناگفته‌های جالب از زندگی شخصی بازیگران سریال دلدادگان

مهرانه مهین ترابی، بازیگر، در تاریخ بیستم مرداد ۱۳۳۶ در شهر کرج به‌دنیا آمد. او فرزند چهارم یک خانواده هفت نفری است و به جز او، کسی در خانواده فعالیت هنری ندارد.

مهرانه دارای مدرک لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او اولین تجربه بازیگری خود را در سال ۱۳۵۶ با ایفای نقش در تئاتر “تله” نوشته محسن یلفانی و به کارگردانی خانم دیانا داشت.

مهرانه مهین ترابی، بازیگر سریال “دلدادگان”، هنوز ازدواج نکرده است و در مصاحبه‌ها با رسانه‌ها، علاقه شدید خود به بازیگری را به‌عنوان دلیل این موضوع ذکر کرده است.

سانیا سالاری در نقش ارغوان مشکات (بهار پورسلیم)

ناگفته‌های جالب از زندگی شخصی بازیگران سریال دلدادگان

سانیا سالاری، یکی از بازیگران جوان سریال “دلدادگان” است. او در تاریخ بیستم تیرماه ۱۳۶۸ در شهر تهران به‌دنیا آمده است و فارغ‌التحصیل رشته تدوین است.

او هنر بازیگری را در کلاس‌های مهتاب نصرپور فراگرفت و فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و با همکاری با افراد صاحب نام در این حوزه، به شهرت رسید؛ اما با بازی در سریال “دلدادگان” شناخته شد و محبوبیت بیشتری کسب کرد.

علی سخنگو در نقش پارسا اسکویی

ناگفته‌های جالب از زندگی شخصی بازیگران سریال دلدادگان

علی سخنگو، یکی از بازیگران و کارگردانان سینما و تلویزیون، در تاریخ سی‌ و یکم شهریور ماه سال ۱۳۶۲ به‌دنیا آمد. وی فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی است. سخنگو با بازی در تئاتر به عرصه هنر وارد شد و یکی از کارهای برجسته‌اش نمایش “بیگانه” ساخته مسعود دلخواه است.

او به اصرار آقای منوچهر هادی، در کلاس‌های بازیگری استاد سمندریان شرکت کرد و اصول بازیگری را از او یاد گرفت. همچنین به‌عنوان دستیار کارگردان در کنار منوچهر هادی، فعالیت داشت.

در سال ۱۳۹۷ در سریال تلویزیونی “دلدادگان” به کارگردانی منوچهر هادی، در نقش پارسا حضور یافت. همچنین، علی سخنگو در فیلم‌های “کارگر ساده نیازمندیم” و “آینه بغل” نیز نقش‌هایی را بازی کرده است.

آرش مجیدی بازیگر نقش جوانی مالک

ناگفته‌های جالب از زندگی شخصی بازیگران سریال دلدادگان

آرش مجیدی دارای مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی است. او در تاریخ ۱۳۵۳ در شهر آباده، استان فارس به‌دنیا آمد. پدرش کارمند ذوب آهن بخش متالوژی بود و مادرش نیز معلم بود.

او نیز همانند بقیه بازیگران، فعالیت خود را از تئاتر آغاز کرد و در ادامه توانست در بسیاری از فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی نقش‌آفرینی کند. جالب است بدانید که همسر آرش مجیدی نیز بازیگر است و این زوج هنرمند دارای یک فرزند دختر به نام میشا هستند.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج