adexo3
۱۳۹۸۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سرنوشت تلخ زن برای ازداوج مجدد شوهر

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم ۵ ماه است که با اجازه من به ازدواج مجدد اقدام کرده است ولی من دیگر طاقت نداشته و از رضایتم منصرف شدم.

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم ۵ ماه است که با اجازه من به ازدواج مجدد اقدام کرده است ولی من دیگر طاقت نداشته و از رضایتم منصرف شدم.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه ۲۴۰ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در حضور قاضی این شعبه با اشاره به اینکه حدود ۶ سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، اظهار داشت: شوهرم بدرفتار است و برای من و فرزندم اهمیتی قائل نیست.

وی با بیان اینکه شوهرم با اجازه من بار دیگر ازدواج کرده است، ادامه داد: فکر می‌کردم می‌توانم با این امر کنار بیایم ولی در حال حاضر که ۵ ماه از این موضوع می‌گذرد، تحملم تمام شده است.

این زن در ادامه بیان کرد: من با زن دوم شوهرم مشکلی ندارم بلکه با شوهرم که رفتارش تغییر کرده مشکل دارم و نمی‌توانم با او کنار بیایم.

وی در ادامه عنوان کرد: شوهرم خود مرا راضی به ازدواج مجددش کرد و من برای حفظ زندگی‌ام کوتاه آمده و از میان دوستانم برایش کسی را در نظر گرفتم ولی او زیر تمام وعده‌هایش زده و رفتارش به طور کل تغییر کرد.

زن بیان کرد: می‌خواهم از شوهرم جدا شوم چون دیگر تمایلی به زندگی در کنارش ندارم و او نیز به اجبار در کنار من به زندگی ادامه می‌دهد، بنابراین باید از یکدیگر جدا شویم.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه همسرم خودش با موضوع ازدواج مجدد من موافق بود بنابراین دلیلی ندارد که به جدایی فکر کند، گفت: من با درخواست همسرم موافقت نمی‌کنم و حاضر به این امر نیستم.

وی ادامه داد: اگر همسرم بخواهد، زن دومم را طلاق می‌دهم چون زن اول و فرزندم برایم بیشتر اهمیت دارند و هر کاری که بخواهند انجام می‌دهم تا زندگی‌ام حفظ شود.

مرد در انتها بیان کرد: طلاق راه مناسبی برای ما نیست؛ همسرم باید مشکلش را با من حل کند و دیگر به دادگاه برای جدایی نیاید.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات زن و مرد، حکمی صادر نکرده و زن و مرد را به مصالحه دعوت کرده و جلسه را خاتمه داد.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

سرنوشت تلخ زن برای ازداوج مجدد شوهر


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج