۱۳۹۹۵۷۶
۷۴۲
۷۴۲
پ

درخواست انتخاباتیِ فرمانده کل سپاه از مردم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انتخابات ۱۱ اسفند را یک رویداد بسیار سرنوشت‌ساز برشمرد و گفت: مردم ایران در انتخابات پیش‌رو همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن زنده‌تر و پرشورتر از همیشه در صحنه حاضر می‌شوند.

ایرنا: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انتخابات ۱۱ اسفند را یک رویداد بسیار سرنوشت‌ساز برشمرد و گفت: مردم ایران در انتخابات پیش‌رو همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن زنده‌تر و پرشورتر از همیشه در صحنه حاضر می‌شوند.

سردار حسین سلامی روز پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران در گرگان اظهار کرد: به عنوان یک سرباز کوچک که برای خودم هیچ منزلتی جز خدمت و فداکاری برای مردم قائل نیستم از ملت ایران درخواست می‌کنم انتخابات پیش‌رو را بسیار سرنوشت‌ساز بدانند و روز جمعه برای رضای خداوند متعال و حمایت از وطن، اسلام، رهبر معظم انقلاب و اعتقادات پای صندوق‌های رای حاضر شوند و نمایش خیره‌کننده دیگری را به نمایش بگذارند.

درخواست انتخاباتیِ فرمانده کل سپاه از مردم

وی با بیان اینکه انتخابات شاخص دقیق و واضحی از مردم‌سالاری در ایران است‌، افزود: در جامعه ما همه نهادها و ارکان اساسی و ضروری کشور براساس ساختارهای مردم‌سالارانه شکل گرفته و مشارکت بالای مردم در انتخابات حاکی از وجود نشاط سیاسی در کشور است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن با توطئه‌های مختلف به دنبال تحقق آرزوها و اهداف شوم خود است، گفت: حضور پرشور مردم در صحنه باعث می‌شود دشمنان در محاسبات خود بازنگری کنند و از توهمات و آرزوهای باطل خود فاصله بگیرند.

سلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران همیشه با حضور در صحنه‌های حساس و حیاتی بر دشمنان غلبه کرده است، بیان کرد: هر زمانی که مردم ایران احساس کنند پشت یک سیاست دشمنان قرار دارند بلافاصله آرایش جنگی واقعی علیه دشمن می‌گیرند و این اتفاق در دفاع مقدس، فتنه‌های داخلی و تحریم‌های دشمن مشاهده شد.

وی متذکر شد: تحریم اقتصادی یک واقعیت خطرناک علیه مردم ایران بود اما از آنجا که ملت پی بردند این واقعیت از ذات و سرشت ناپاک دشمنان خبیث سرچشمه می‌گیرد در مقابل آن ایستادگی کرده و آسیب‌ها و تهدیدهای تحریم را به فرصت مناسبی برای پیشرفت‌ علمی و فنی تبدیل کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: پیشرفت‌های فوق‌العاده ایران که تراز جهانی دارد در عصر تحریم اتفاق افتاده است؛ در واقع در دوران تحریم توانستیم دستاوردهای بزرگ، باشکوه و شگفت‌انگیزی را برای کشور بسازیم و انتخابات هم چنین خاصیتی دارد.

سلامی ادامه داد: انتخابات فقط رای دادن به یک نامزد در نقطه‌ای از کشور نیست بلکه سطح تاثیر آن جهانی است و تجمیع مشارکت‌ مردم در نقاط مختلف کشور نشان می‌دهد ایران در دل سختی‌ها همچنان سربلند و متکی بر اراده و آرای مردم به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه مجبور به حرکت هستیم و در این مسیر در هیچ نقطه‌ای نباید متوقف شویم، گفت: توقف مانند سقوط است و مردم ایران به خوبی آموختند هر جایی که انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به حضور آنها نیاز دارد باید زنده‌تر و پرشورتر از همیشه در میدان حاضر شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مردم با هدیه جوانان و خون خود نشان دادند به نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند هستند، ما کاملا به مردم ایران اعتماد و امید داریم و در مقابل دشمنان را هم می‌شناسیم و اطمینان داریم ملت ایران در انتخابات پیش‌رو نیز همچون همیشه حضور پرشور و حماسی خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج