۱۳۹۹۶۶۷
۶۹۴
۶۹۴
پ

ابلاغ اعتراض ایران به سفیر کویت در تهران

جمهوری اسلامی ایران در پی رویکرد هفته‌های اخیر دولت کویت درباره طرح موضوع میدان آرش در فضای رسانه‌ای، اعتراض خود را در این باره به سفیر کویت در تهران ابلاغ کرد.

خبرآنلاین: جمهوری اسلامی ایران در پی رویکرد هفته‌های اخیر دولت کویت درباره طرح موضوع میدان آرش در فضای رسانه‌ای، اعتراض خود را در این باره به سفیر کویت در تهران ابلاغ کرد.

 در پی رویکرد دولت کویت در هفته‌های اخیر برای طرح موضوع میدان آرش در فضای رسانه‌ای، محمد علی بک دستیار وزیر و مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه امروز (پنجشنبه) سوم اسفند ماه در دیدار با بدر المنیخ سفیر دولت کویت در تهران مراتب اعتراض و ناخرسندی جمهوری اسلامی ایران را نسبت به این رویکرد به وی ابلاغ کرد.

در این ملاقات مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه با اشاره به سوابق مذاکراتی بین دو کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که توافق درخصوص این موضوع در فضای همکاری و احترام به منافع و مصالح مشترک قابل دسترسی است.

علی بک افزود: بدون شک طرح ادعاهای یکجانبه در بیانیه‌های مختلف و رسانه‌ها نمی‌تواند گامی به جلو برای حل این پرونده قلمداد شده و هیچ گونه حقی برای طرف بیان کننده این مواضع ایجاد نخواهد کرد.

دستیار وزیر امور خارجه همچنین بر آمادگی ایران برای انجام دور جدید گفت‌وگوها با دولت کویت در فضای دوستانه و با هدف رسیدن به یک راه حل مرضی الطرفین تأکید کرد.بدر المنیخ سفیر دولت کویت نیز در این دیدار با اشاره به روابط تاریخی و دوستانه دو کشور و تصمیم دولت کویت برای گسترش روابط بین دو کشور گفت که مراتب مورد نظر را در اولین فرصت به مراجع ذیربط دولت کویت منتقل خواهد کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج