۱۳۹۹۷۷۹
۴۱۵
۴۱۵
پ

این دوره، میزان مشارکت از نوع انتخاب مهمتر است

محمدرضا باهنر نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه کرمان و راور ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت در انتخابات گفت: من انحصاری با هیچکس ائتلاف نمی‌کنم و حق مردم کرمان نیز باوجود ثروت های عظیم، وضعیت فعلی نیست.

خبرگزاری ایرنا: محمدرضا باهنر نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه کرمان و راور ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت در انتخابات گفت: من انحصاری با هیچکس ائتلاف نمی‌کنم و حق مردم کرمان نیز باوجود ثروت های عظیم، وضعیت فعلی نیست.

این دوره، میزان مشارکت از نوع انتخاب مهمتر است

محمدرضا باهنر صبح روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: باتوجه به ظرفیت های زیاد کرمان، مردم استان نه تنها نباید مهاجرت کنند، بلکه باید استان مهاجرپذیر باشیم.

وی با بیان اینکه به تمامی کاندیداهای حوزه انتخابیه کرمان و راور احترام می گذارم تصریح کرد: هر کدام از کاندیداها می توانند از اسم، عکس و موقعیت بنده به نفع خودش استفاده کند.

اگر رای بیاورم، با نماینده دیگر کار می کنم

باهنر در ادامه با اشاره به اینکه اختلافات غیرضرور بین نمایندگان در کرمان مشکل ساز شده گفت: تعهد اخلاقی می دهم اگر رای بیاورم با هر کاندیدای دیگری که انتخاب شود، همگرا، هم‌افزا و همراه کار را جلو می بریم.

وی با بیان اینکه اهل اختلاف نیستم ادامه داد: چیزی که نخبگان کرمان را آزار می‌دهد، اختلاف غیرضرور بین نمایندگان است و این باعث توقف پیشرفت کرمان می شود؛ یکی از گلایه های مردم نیز این ناهماهنگی و رقابت های مخرب نمایندگان است.

این فعال سیاسی گفت: قبول دارم که توزیع نمایندگان عادلانه نبوده است و امکان افزایش نمایندگان در مجلس و ایجاد تعادل در سطح استان باید پیگیری شود.

وی افزود: در مرحله ثبت نام و پیش ثبت نام از حوزه انتخابیه تهران مراحل را انجام دادم، اما به دلیلی که این دوره به لحاظ سنی، آخرین دوره نامزدی و نمایندگی‌ام است، علاقه داشتم در خدمت مردم کرمان باشم.

باهنر تصریح کرد: انگیزه اصلی اینجانب برای ثبت نام و حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این دوره بیشتر در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت بالا بود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه در این دوره از انتخابات، میزان مشارکت از نوع انتخاب مهمتر است، البته باید تلاش کنیم افراد اصلح انتخاب شوند، به تاکیدات مکرر رهبرمعظم انقلاب اسلامی برای مشارکت در انتخابات اسفند ماه اشاره و بیان کرد: غیر از اینکه ما باید تابع نظر رهبر انقلاب به عنوان مرجع تقلید و رهبری نطام جمهوری اسلامی باشیم، پشت تاکیدات ایشان منطق و فلسفه جدی نهفته است.

وی تصریح کرد: میزان و کمیت مشارکت در انتخابات می تواند در ساحت اقتصاد، سیاست، فرهنگ، دیپلماسی، امنیت ملی و تحریم های ظالمانه بر ضد کشور ما موثر باشد.

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر خدایی نکرده مشارکت فرو کاسته شود تمامی موشک ها، تفنگ ها در عرصه، رسانه ای، سیاسی، جنگ ترکیبی و چنگ شناختی بر علیه ما شروع به شلیک می کنند.

وی افزود: اگر کمیت انتخابات در حد قابل قبول و درخور توجه باشد، می تواند بسیاری از طراحی های دشمن را خنثی کند و حتی در مقوله تحریم ها استدلال و منطق داریم؛ اگر این مشارکت بالا و بالاتر برود، دشمن متوجه می شود این ابزار فشار تاثیر معکوس روی مردم می گذارد.

باهنر بیان کرد: دشمنان ما از احمق ها هستند و هنوز متوجه نشده اند ملت غیور و صبور ایران تحت فشارهای سبعانه و سفاکانه پا پس نمی کشند و جایی که این موضوع را می توان نشان داد، مساله مشارکت در انتخابات است.

وی خاطر نشان کرد: میزان مشارکت در انتخابات‌،میزان وابستگی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران، تشریح، تفهیم و تببین می کند، البته اقرار می کنیم مردم در اقتصاد و مسائل سیاسی مشکل دارند و برای آینده خود و فرزندانشان نگران هستند، اما مردم پای نظام شان ایستادند.

این فعال سیاسی تاکید کرد: میزان مشارکت هر چه بالاتر برود بهتر است و اولویت اول مشارکت است و پس از آن از بین نامزدها بهترین ها، مجرب ترین ها و آنهایی که برنامه و عملکردشان را نشان دادند ، انتخاب شوند.

مجلس جای آزمون و خطا نیست

وی بیان کرد: مجلس زیاد جای آزمون و خطا نیست، مجلس به آدم های فهیم، تحلیلگر، معتقد، رک و صریح ، تاثیرگزار احتیاج دارد تا روندهای کلی کشور را به سمت و سوی ارتقا و پیشرفت هدایت کند.

باهنر اظهار داشت: اگر اختیارات مجلس شورای اسلامی را با اختیارات قوه مجریه، قوه قضاییه و نهادهای دیگر مقایسه کنیم، وسعت اختیارات نمایندگان مجلس زیاد است و از طرفی به تعبیر رهبر معظم انقلاب مجلس باید نقشه راه کشور را ترسیم کند و دولت در آن نقشه راه برود، اما این نقشه راه محلس باید متناسب با ماشین دولت باشد.

وی افزود: محلس در چارچوب قانون اساسی در راس امور است و در طول ادوار مجلس شورای اسلامی افرادی که به مجلس رفتند از نیروهای مومن، متعهد و علاقه مند به نطام بودند، اما در مجلس ما ۲۹۰ سردار حکمرانی می خواهیم.

مسائل مهم مثل تورم باید حکیمانه حل شود

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: مجلس فعلی عموما افراد تحصیل‌کرده، متدین و دانشمند هستتد، اما باید مسائلی نظیر تورم باید حکیمانه و نه عاطفی باید حل شود.

وی با اشاره به تعداد زیاد کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انبوه نامزدهای انتخابات از طرفی مبارک و این برای افزایش مشارکت خدمتی به نظام جمهوری اسلامی است، هر چند افراط در تعداد کاتدیداها نیز مسائل خودش را دارد؛ باید جایگاه ها مشخص و در عالم سیاست سلسله مراتب ها باید رعایت شود.

باهنر با اشاره به قانون افزایش سن بازنشستگی گفت: قبل از تصویب این قانون درخواست های زیادی برای افزایش سن بازنشستگی داشتیم و از طرفی امید به زندگی نیز افزایش یافته و افراد در سنین بالاتر هم می توانند اشتغال داشته باشند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج