۱۴۰۰۷۹۱
۱۶۶
۱۶۶
پ

رپورتاژ آگهی

آشنایی با انواع کوکتل های مزوتراپی

با استفاده از این محصول می توانید چین و چروک های پوست خود را درمان نمایید و تراکم مجدد پوست خود را به دست آورید.

آشنایی با انواع کوکتل های مزوتراپی

کوکتل مزولایک تاپ اج Top age

این محصول به عنوان مرطوب کننده ، احیا کننده مشهور می باشد. این محصول برای پوست های خسته ، کسل کننده ، پوست های که دارای چین و چروک می باشند بسیار حائز اهمیت می باشد. با استفاده از این محصول می توانید چین و چروک های پوست خود را درمان نمایید و تراکم مجدد پوست خود را به دست آورید.

استفاده از این کوکتل مزوتراپی باعث ایجاد نور ، کشش و استحکام پوست می شود. لازم به ذکر می باشد که این کوکتل مزولایک حاوی اسید هیالورونیک می باشد که یک عنصر اصلی و اساسی برای تعادل پوست است. همچنین شایان ذکر می باشد که این کوکتل حاوی ویتامین هایی می باشد که خاصیت آنتی اکسیدانی دارند ، خنثی کننده رادیکال های آزاد ، بالانسرهای بیولوژیکی و تقویت کننده سنتز کلاژن هستند.

اسیدهای آمینه عناصر اساسی پروتئین سنتز شده توسط فیبروبلاست می باشند. مواد معدنی در صدها واکنش آنزیمی و عملکرد های اساسی سلول وجود دارد. سرانجام ، آنزیم ها سرعت ساخت بافت های پوست را افزایش می دهند.به طور کلی می توان گفت که این محصول حاوی ویتامین ها ، اسیدهای آمینه ، مواد معدنی و کوآنزیم ها می باشد. ویتامین A  موجود در این محصول با تنظیم فرآیندهای کراتینیزاسیون و بهبودی ، انعطاف پذیری و تراکم پوست را بهبود می بخشد. همچنین به عنوان آنتی اکسیدان پوستی عمل می کند و رادیکال های آزاد را که باعث آسیب سلول و بافت می شوند از بین می برد.

وجود ویتامین B در این محصول بر روی متابولیسم اسیدهای چرب ضروری عمل می کند و به تعادل بیولوژیکی پوست کمک می کند. ویتامین C رادیکالهای آزاد را خنثی می کند ، باعث افزایش تولید موضعی ملانین و سنتز کلاژن می شود. ویتامین E با مهار پراکسید هیدروژن در برابر رادیکال های آزاد عمل میکند.

محتویات و ترکیبات کوکتل تاپ ایج مزولایک

ترکیبات این محصول حاوی اسید هیالورونیک ، ویتامین ها ، اسیدهای آمینه ، مواد معدنی ، کوآنزیم ها می باشد.

کوکتل ضد چروک مزولایک

کوکتل ضد چروک مزولایک یک راه حل حرفه ای و درمانی برای درمان چین و چروک های عمیق ناشی از انقباضات عضلات می باشد. اگر بخواهیم کاربرد و نتیجه ی کوکتل ضد چروک مزولایک را ذکر کنیم می توان گفت که این محصول پوست را صاف می کند و خطوط و چین و چروک های ظریف ناشی از انقباضات عضلات صورت را کاهش می دهد اما نتیجه بسیار طبیعی به نظر می رسد.

ترکیبات و محتویات کوکتل ضد چروک مزولایک

محتویات این محصول شامل : Argireline ، Leuphasyl ، Mannitol ، HA می شود.

آشنایی با انواع کوکتل های مزوتراپی

کوکتل روشن کننده ی آنتی بادی مزولایک

SH-POLYPEPTIDE-2 یک آنتی اکسیدان قوی می باشد که رادیکال های آزاد را کاهش می دهد و سلول های پیری پوست را مهار می کند. دفاع پوست را تقویت می کند. با ایجاد سلول های جدید پوست ، خطوط و چین و چروک ها را کاهش داده و از آن جلوگیری می کند. لکه های آکنه ، افزایش فشار خون و لکه های آفتاب را از بین می برد و در انتها منجر به روشن شدن رنگ پوست می شود.

کوکتل  Eye Cocktial مزولایک

این کوکتل به سرعت چربی پوست را کاهش می دهد و خاصیت ارتجاعی پوست را تقویت می کند. لازم به ذکر می باشد که استفاده از این محصول سبب می شود که حلقه های تیره ی ( تیرگی دور چشم ) تسکین پیدا کند. در انتها شایان ذکر می باشد که این محصول حاوی هیالورونیک اسید می باشد.

محتویات و ترکیبات کوکتل  Eye Cocktial مزولایک

ترکیبات و مواد تشکیل دهنده ی فعال این محصول شامل : متیل سیلانول مننورونات ، عصاره برگ Cynara Scolymus ، منیزیم آسکوریل فسفات ، سدیم عصاره برگ Hyaluronate ، Coumarin ، Troxerutin ، Ginkgo Biloba ، N-ydroxysuccinimide ، Chrysin ، Palmitoyl Tripeptide-1 ، Palmitoyl Tetrapeptide-7 ، استیل تتراپپتید -5 می شود.

آشنایی با انواع کوکتل های مزوتراپی

کوکتل آلوپسی آندروژنتیک مردان Finasteride مزولایک

رشد موهای پوست سر یک فرآیند چرخه ای می باشد که از مراحل پی در پی رشد (آناژن) و استراحت (تلوژن) نام دارد. در کارآزمایی بالینی قبلی در مردان مبتلا به آلوپسی آندروژنتیک ، درمان با فیناستراید باعث افزایش تعداد موهای پوست سر در یک منطقه مشخص شده (یعنی افزایش تراکم مو) می شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج