۱۴۰۰۹۴۵
۱۰۴۰
۱۰۴۰
پ

مدارس این شهرها چهارشنبه تعطیل شد

کاهش دمای هوا و بارش برف سبب تعطیلی مدارس در برخی شهرها شد و آموزش در بستر فضای مجازی انجام می‌شود.

خبر آنلاین: کاهش دمای هوا و بارش برف سبب تعطیلی مدارس در برخی شهرها شد و آموزش در بستر فضای مجازی انجام می‌شود.

مدارس این شهرها چهارشنبه تعطیل شد

مرکزی:

اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد: به علت بارش برف، یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز؛ فردا چهارشنبه‌ نهم اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود. بر اساس این اطلاعیه فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌های استان با ۲ ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

کردستان:

فعالیت تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستای شهرستان‌های کامیاران، دیواندره، بانه، بیجار و مناطق کرانی و موچش روز چهارشنبه در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری است. فعالیت تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی در سطح روستا و مدارس دوره ابتدایی سطح شهرستان دهگلان نیز در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود. در شهرستان‌های سروآباد و مریوان نیز آغاز فعالیت تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستا در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود. شهرستان سقز و منطقه زیویه نیز فعالیت تمام مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح روستا و مدارس ابتدایی سطح شهر در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری و آغاز فعالیت مدارس متوسطه سطح شهر با تاخیر و از ساعت ۹ صبح است. شهرستان قروه و منطقه سریش‌آباد نیز فعالیت تمامی مدارس دوره ابتدایی سطح شهر و روستا در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری و آغاز فعالیت مدارس دوره متوسطه سطح شهر و روستا در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح خواهد بود. همچنین در شهرستان سنندج و منطقه کلاترزان تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی در سطح روستا و مدارس دوره ابتدایی سطح شهر در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و آغاز فعالیت مدارس متوسطه سطح شهر با تأخیر و از ساعت ۹ صبح است. همچنین وضعیت فعالیت مراکز پیش دبستانی و سنجش مطابق وضعیت دوره ابتدایی آن شهرستان خواهد بود.

البرز:

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی و غیرحضوری شدن مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول استان در روز چهارشنبه ۹ اسفند به دلیل تداوم بارش برف، سرما و یخبندان خبر داد.

چهارمحال بختیاری:

فعالیت آموزشی مدارس در مقطع تحصیلی ابتدایی شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فرخشهر، سامان، کیار، بن، فارسان و اردل غیرحضوری است. سایر مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی خود را از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد. فعالیت آموزشی در کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان کوهرنگ غیرحضوری است. فعالیت آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان های لردگان، فلارد و خانمیرزا از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

کاشان:

کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در روز چهارشنبه ۹ اسفندماه ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری می‌باشد.

همدان:

آموزش و پرورش همدان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد بدلیل هشدار نارنجی هواشناسی، کاهش محسوس دما و یخبندان کلاس های مدارس تمامی دوره های تحصیلی این استان فردا چهارشنبه نهم اسفند در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل بوده و آموزش ها به شکل مجازی پ در بستر شبکه شاد انجام می شود.

 اردبیل:

به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نمین، نیر، هیر و سرعین فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی تعطیل و همچنین در خلخال دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و مدارس استثنایی نیز تعطیل است.

 خراسان جنوبی:

استانداری خراسان جنوبی اعلام کرد: به‌دلیل سرمای هوا و جلوگیری از افت فشار گاز، فردا همۀ مدارس و دانشگاه‌های استان غیرحضوری هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج