۱۴۰۱۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

قلیان ها همچنان در اسارت خواهند ماند

معاون امور حقوقی رئیس جمهور می گوید پیشنهاد آزادسازی قلیان یک بار در کمیته فرهنگی دولت، مطرح و رد شده و هیچگونه مصوبه ای در این باره وجود ندارد.

معاون امور حقوقی رئیس جمهور می گوید پیشنهاد آزادسازی قلیان یک بار در کمیته فرهنگی دولت، مطرح و رد شده و هیچگونه مصوبه ای در این باره وجود ندارد.

معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه همایش ملی توانمندسازی خانواده تاکید کرد دولت مصوبه‌ای برای آزاد شدن قلیان در قهوه‌خانه‌ها نداشته است. فاطمه بداغی در گفتگو با خبرنگاران گفت:

"هیات دولت مصوبه‌ای مبنی بر آزاد شدن ارائه قلیان در قهوه‌خانه‌ها نداشته است و این موضوع را تکذیب می‌کنم. همچنین وزارت بهداشت هم هیچ پیشنهادی در این زمینه ارائه نکرده است."

پیش از وی نیز، مسئولان وزارت بهداشت، از ندادن پیشنهاد برای آزاد کردن عرضه قلیان در قهوه خانه ها خبر داده بودند. این در حالی است که سایت اطلاع رسانی دولت هفته گذشته، متن مصوبه هیات دولت را منتشر کرده بود که در آن، تاکید شده بود هیات دولت بنا به پیشنهاد وزارت بهداشت، قهوه خانه ها را از شمول آئین نامه اجرایی قانون ملی مبارزه با دخانیات، مستثنی کرده است.

این مصوبه که دقیقا بر خلاف رای مجمع عمومی دیوان عدالت اداری نیز بود، بلافاصله با واکنش وزارت بهداشت روبرو شد و مسئولان این نهاد، ارائه هر گونه پیشنهادی به دولت در این باره را تکذیب کردند.

اکنون، معاون رئیس جمهور می گوید این مصوبه، از ریشه، پایه و اساس ندارد و دولت، برای تصویب این موضوع، ورود پیدا نکرده است.

معاون حقوقی رییس‌جمهور هم‌چنین افزوده: "موضوع آزاد شدن ارائه قلیان در قهوه‌خانه‌ها و اماکن عمومی پیشنهادی بود که در کمیسیون فرهنگی دولت ارائه و رد شده است."

هنوز معلوم نیست ماجرای آزاد شدن و ممنوعیت چند باره قلیان در درون دولت، چه روندی داشته، ولی تیتر خبری که بخشنامه مزبور با آن در سایت دولت منتشر شده بود، هنوز در جستجوی اخبار، وجود دارد: " استعمال مواد دخانی در قهوه خانه ها از این پس مجاز خواهد بود."

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

قلیان ها همچنان در اسارت خواهند ماند


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج