اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۰۱۶۸۰
۶۳۷
۶۳۷
پ

دستگیری هشت نفر به اتهام خرید و فروش رای

دادستان عمومی و انقلاب شوش با بیان اینکه دستگاه قضایی همه توان خود را برای صیانت از آرای مردم به کار گرفته است گفت: هشت نفر به اتهام خرید و فروش رای در بازدیدهای میدانی از شعبه های اخذ رای در شوش دستگیر شدند.

ایرنا: دادستان عمومی و انقلاب شوش با بیان اینکه دستگاه قضایی همه توان خود را برای صیانت از آرای مردم به کار گرفته است گفت: هشت نفر به اتهام خرید و فروش رای در بازدیدهای میدانی از شعبه های اخذ رای در شوش دستگیر شدند.

مسلم کرم الهی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: عزم دستگاه قضایی مبنی بر حفاظت و صیانت از آرای مردمی جدی است و در این زمینه علاوه بر بازدیدهای گسترده میدانی از شعبه های اخذ رای، تمام گزارش های مردمی با سرعت رسیدگی می شود.

وی ادامه داد: در بازدیدهای میدانی و سرکشی از محل شعبه های اخذ رای شهرستان شوش موفق به کشف تخلفات و دستگیری هشت نفر از این افراد شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شوش بیان کرد: ضابطان قضایی موظف شده اند با تخلفات و جرایم انتخاباتی به ویژه تجمعات و همچنین نزاع و درگیری در خارج از شعبه های اخذ رای به صورت جدی برخورد کنند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی در دفاع از اعتماد عمومی و رای مردم با هیچ کس تعارف ندارد گفت: هر گونه دخالت افراد غیرمسوول در روند برگزاری انتخابات و آرای مردم با مجازات همراه خواهد شد.

کرم الهی افزود: آرامش شهروندان، خط قرمز دادستانی است و با هر کس در این زمینه حاشیه سازی کند طبق ضوابط قانونی، برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، پنج هزار نفرعوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیت در شهرستان‌های شوش و کرخه مسوولیت برگزاری انتخابات را در این ۲ شهرستان برعهده دارند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج