۱۴۰۱۸۵۵
۳۹۳۱
۳۹۳۱
پ

بیانیه جنجالی پورابراهیمی درباره خرید و فروش رأی

دفتر ارتباطات مردمی دکتر محمدرضا پورابراهیمی عنوان کرده است: خریدوفروش رأی، اعطای هدایای گسترده به‌منظور تأثیر در انتخابات و انجام تبلیغات خارج از ضوابط از جمله تخلفات گسترده در انتخابات ۱۲ اسفند در حوزه کرمان و راور بوده است.

برنا: دفتر ارتباطات مردمی دکتر محمدرضا پورابراهیمی عنوان کرده است: خریدوفروش رأی، اعطای هدایای گسترده به‌منظور تأثیر در انتخابات و انجام تبلیغات خارج از ضوابط از جمله تخلفات گسترده در انتخابات ۱۲ اسفند در حوزه کرمان و راور بوده است.

بیانیه جنجالی پورابراهیمی درباره خرید و فروش رأی

 

دفتر ارتباطات مردمی دکتر پورابراهیمی درخصوص تخلفات گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند در حوزه انتخابیه کرمان و راور بیانیه‌ای صادر کرده که متن آن به شرح زیر است:

با ادای احترام به محضر امام راحل و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی و نیز آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای رهبر معظم انقلاب اسلامی

به استحضار مردم مؤمن و متدین حوزه انتخابیه کرمان و راور می‌رساند ضمن تشکر و تقدیر از حماسه حضور مردم عزیز ایران اسلامی و استان کرمان و شهرستان‌های کرمان و راور در انتخابات اسفند سال جاری، متأسفانه در ایام برگزاری انتخابات و نیز روز اخذ رأی در حوزه انتخابیه کرمان و راور شاهد تخلفات گسترده انتخاباتی توسط تعدادی از داوطلبان بودیم که قطعاً بر نتیجه انتخابات این حوزه اثر منفی گذارده و به‌شدت موجب نارضایتی افکار عمومی از برگزاری انتخابات سالم در شهرستان‌های کرمان و راور گردیده است.

باتوجه‌به لزوم صیانت از آرا مردم و برخورد قانونی با تخلفاتی همانند خریدوفروش رأی، اعطای هدایای گسترده به‌منظور تأثیر در نتیجه انتخابات و انجام تبلیغات خارج از ضوابط قانونی و سایر موارد که بخش عمده آن توسط دستگاه‌های نظارتی مشخص گردیده، دکتر پورابراهیمی طی نامه‌ای به شورای محترم نگهبان بررسی فوری و کامل تخلفات مذکور را درخواست نموده و با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی اقدامات لازم را در دستور کار قرار داده است.

براین‌اساس و باتوجه‌به اهمیت موضوع و لزوم صیانت از حقوق مردم پیگیری‌های نماینده مردم کرمان و راور در چارچوب قانون و مقررات کشور مبنای رسیدگی به تخلفات گسترده انتخاباتی در این دوره در حوزه انتخابیه کرمان و راور خواهد بود.

از اعضای محترم هیئت اجرایی و هیئت نظارت درخواست گردیده بر اساس مواد صریح قانون به‌فوریت اقدامات قانونی را جهت عدم تضعیع حقوق مردم و برخورد قانونی با مجرمان انجام دهند انشاالله در گزارشات بعدی نتیجه این پیگیری‌ها خدمت مردم فهیم حوزه انتخابیه کرمان و راور اعلام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج