۱۴۰۱۸۶۹
۱۴۹۸
۱۴۹۸
پ

ماجرای قطع شدن انگشت مهران مدیری سر صحنه فیلمبرداری

همزمان با انتشار خبر فوت دو هنرور هنگام فیلمبرداری سریال سلمان فارسی، گزارش حادثه‌ای که برای مهران مدیری سر صحنه فیلمبرداری سریال قلب یخی افتاد منتشر شد.

همشهری آنلاین: همزمان با انتشار خبر فوت دو هنرور هنگام فیلمبرداری سریال سلمان فارسی، گزارش حادثه‌ای که برای مهران مدیری سر صحنه فیلمبرداری سریال قلب یخی افتاد منتشر شد.

ماجرای قطع شدن انگشت مهران مدیری سر صحنه فیلمبرداری

شرایط غیراستاندارد در سینما بارها کشته و مصدوم به جای گذاشته است، روز پنج‌شنبه دهم اسفند فیلمبرداری سریال سلمان فارسی به کارگردانی داود میرباقری با حادثه‌ای همراه بود. عوامل مشغول فیلم‌برداری سریال در روستای خیج شاهرود بودند که بر اثر فرو ریختن پل، بر سرِ هنروران این سریال دو نفر فوت شدند و چهار نفر مصدوم. اما این اولین باری نیست که سینمای ایران با چنین اتفاقاتِ ناخوشایندی مواجه می‌شود، از شلیک گلوله به سر کارگردان، تا سقوط منجر به مرگ بازیگر از روی گاری تا همین فرو ریختن پل بر سر هنرواران سریال سلمان فارسی که همگی تلخ و جانکاه هستند.

یکی دیگر از نمونه‌های آسیب جدی سر صحنه فیلمبرداری اتفاقی ست که برای مهران مدیری در یک سریال افتاد.

انگشت دست راست مهران مدیری سر صحنه

مهران مدیری به دلیل حادثه‌ای که برای انگشتش در سریال «قلب یخی» به وجود آمد مجبور شد تا در سریال «ویلای من» از دستکش استفاده کند. مهران مدیری در سکانسی از سریالِ «قلب یخی» که می‌توان آن را از نخستین سریال‌های شبکه‌ی خانگی دانست، پایش می لغزد و برای حفظ تعادل به شیشه های شکسته چنگ می اندازد و ناگهان انگشت کوچک دست راستش قطع می شود. مدیری با وجود قطع انگشت، بازی در سکانس را به پایان می رساند و بعد از آن گروه متوجه ماجرا می شوند و او را به بیمارستان می‌رسانند. انگشت مدیری پیوند زده می شود؛ اما هم‌چنان حس و عصب آن بازنگشته است.

از این رو شما در عکس‌های منتشر شده از سریال «ویلای من» می‌بینید که مهران مدیری دستکش سیاه چرمی به دست داشت البته عکس‌هایی که در آن مدیری دستکش به دست ندارد هم گویای این قضیه هست و مشخص است که انگشت قطع شده همچنان در پانسمان و بانداژ است.

ماجرای قطع شدن انگشت مهران مدیری سر صحنه فیلمبرداری

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج