۱۴۰۲۰۰۳
۱ نظر
۱۰۳۷
۱ نظر
۱۰۳۷
پ

مرد کارتن‌خواب فندک خواست، او را کشتم

مردی که متهم به قتل یک کارتن‌خواب ناشناس است، پای میز محاکمه رفت.

اعتمادآنلاین: مردی که متهم به قتل یک کارتن‌خواب ناشناس است، پای میز محاکمه رفت.

مرد کارتن‌خواب فندک خواست، او را کشتم

پرونده قتل مرد کارتن‌خواب که با ضربه چاقو کشته شده‌ است در حالی رسیدگی شد که اولیای‌ دم شناسایی نشدند. متهم پرونده بازداشت شده‌؛ اما با گذشت دو سال از قتل مرد کارتن‌خواب هیچ‌کس برای تحویل گرفتن جسد او نرفته و اولیای‌ دم شناسایی نشده‌اند.

خبر درگیری مرگبار بین دو مرد جوان در منطقه‌ای در جنوب تهران دو سال قبل به ماموران اعلام شد. پلیس به محل رفت و ضارب را که مردی به نام جعفر بود بازداشت کرد. جسد مقتول نیز به پزشکی قانونی منتقل شد. کسانی که مقتول را می‌شناختند به پلیس گفتند او را خسرو صدا می‌زدند اما نمی‌دانند خانواده‌ای دارد یا نه.

یکی از افرادی که مقتول را می‌شناخت گفت: مقتول جوانی حدوداً 35 ساله و معتاد بود. او کارتن‌خواب بود و در همین منطقه در خیابان زندگی می‌کرد.

جعفر، متهم پرونده، نیز در بازجویی‌ها گفت: من اصلاً این جوان را نمی‌شناختم و نمی‌دانم چرا او را کشتم. او جلویم را گرفت و فندک خواست. من عصبانی شدم و او را با چاقو زدم.

تلاش دوساله ماموران برای شناسایی خانواده مقتول به جایی نرسید. به این ترتیب پرونده با درخواست قصاص از سوی رئیس قوه قضائیه به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

در جلسه دادگاه بعد از اینکه درخواست رئیس قوه قضائیه مبنی بر قصاص خوانده شد، متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: اتهام قتل را قبول دارم؛ اما اصلاً قصد کشتن نداشتم. مدت‌ها بود داروی اعصاب مصرف می‌کردم اما خسته شدم و دارو را کنار گذاشتم. روز حادثه برای خرید میوه از خانه بیرون رفتم. چاقو هم برداشتم که همان‌جا میوه را پوست بکنم و بخورم. خیلی عصبانی بودم. نمی‌دانم چرا این‌طور بودم. مرد کارتن‌خواب جلویم را گرفت و گفت فندک می‌خواهد. گفتم برو، من فندک ندارم. اعصاب هم ندارم. پایپ را بالا گرفت که به من حمله کند. من هم چند ضربه چاقو به او زدم. متهم ادامه داد: من اصلاً او را نمی‌شناختم و نمی‌دام چرا او را زدم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      جان.یک.انسان.را.کرفتی.فقط
      قصاص

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج