۱۴۰۲۹۱۳
۴۵۰
۴۵۰
پ

خط و نشان یمن برای انگلیس و آمریکا

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن سرلشکر محمد ناصر العاطفی امروز سه‌شنبه به آمریکا و انگلیس درباره غافلگیری‌های جدید و «دردناک‌تر» در نبرد دریایی هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو: وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن سرلشکر محمد ناصر العاطفی امروز سه‌شنبه به آمریکا و انگلیس درباره غافلگیری‌های جدید و «دردناک‌تر» در نبرد دریایی هشدار داد.

خط و نشان یمن برای انگلیس و آمریکا

وزیر دفاع یمن ساعاتی پس از بیانیه نیرو‌های مسلح کشورش در خصوص هدف قرار دادن یک کشتی اسرائیلی بنام MSC SKY در خلیج عدن (دریای عربی) با موشک‌های ضدکشتی پیام هشدار شدیداللحنی برای آمریکا و انگلیس ارسال کرد.

به نوشته وبگاه شبکه المیادین، وی تصریح کرد: «مرحله بعد برای تحولات گسترده باز است و نیرو‌های مسلح یمن کارت‌های زیادی دارند که هنوز از آن‌ها استفاده نکرده‌اند».

وزیر دفاع یمن افزود: «به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هشدار می‌دهیم که آنچه در راه است دردناک‌تر و فراتر از همه انتظارات در رویارویی‌های دریایی خواهد بود».

سرلشکر العاطفی پیشتر نیز گفته بود که آمریکا و متحدانش باید معادله جدیدی که امنیت، ثبات و حاکمیت کشور‌ها بر آب‌های سرزمینی خود و فلات قاره را تامین می‌کند، بپذیرند و بدانند که دوره تسلط آن‌ها بر دریا‌ها گذشته است.

وی افزود که تا زمانی که جنگ غزه ادامه داشته باشد، حمله به کشتی‌های رژیم اسرائیل نیز ادامه خواهد یافت. آمریکا و انگلیس بامداد ۲۱ دی‌ماه در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد، حمله به مواضع نیرو‌های مسلح یمن را آغاز کردند تا از این راه محاصره دریایی علیه رژیم صهیونیستی را در هم بشکنند، اقدامی تا به این لحظه هیچ ثمری نداشته و به تشدید تنش در دریای سرخ منجر شده است.

نیرو‌های مسلح یمن روز گذشته از هدف قرار دادن «دقیق و مستقیم» کشتی صهیونیستی «MSC SKY» با استفاده از موشک‌های دریایی خبر داد و اعلام کرد که این حمله ساعاتی پس از انجام یک عملیات منحصربه فرد با استفاده از تعدادی موشک بالستیک و پهپاد به چند کشتی جنگی آمریکایی در دریای سرخ صورت گرفت.


 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج