۱۴۰۳۲۲۲
۲۰۹
۲۰۹
پ

کشف ۴۲ تن مواد ساخت نارنجک در تهران

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از پلمب ۲ انبار حاوی مواد پیش ساز نارنجک‌های دست ساز محترقه و منفجره غیر مجاز و کشف بیش از ۴۲ تن و ۹۷۵ کیلوگرم اکلیل و سرنج و پودر آلومینیوم خبر داد.

مهر: معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از پلمب ۲ انبار حاوی مواد پیش ساز نارنجک‌های دست ساز محترقه و منفجره غیر مجاز و کشف بیش از ۴۲ تن و ۹۷۵ کیلوگرم اکلیل و سرنج و پودر آلومینیوم خبر داد.

کشف ۴۲ تن مواد ساخت نارنجک در تهران

سرگرد محمد زیدی گفت: روز گذشته مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس تهران گزارشی مبنی بر تهیه و تولید مواد پیش ساز مواد منفجره و محترقه در انبارهایی واقع در شورآباد کهریزک دریافت کرد که با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخر سال موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستای تیمی از مأموران مجرب پلیس اماکن پس از شناسایی انبارهای موصوف و هماهنگی با مرجع قضائی ابتدا به یکی از این انبارها اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۳۵ تن و ۵۲۵ کیلوگرم اکلیل و سرنج شد و در ادامه از انبار دیگر که منتسب به مالک همین انبار بود نیز مقدار ۷ تن و ۴۵۰ کیلو گرم از مواد پیش ساز موصوف کشف و توقیف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در مجموع از هر دو انبار مذکور ۴۲ تن و ۹۷۵ کیلو گرم اکلیل و سرنج و پودر آلومینیوم کشف شد، تصریح کرد: هر ۲ انبار تا تعیین و تکلیف پرونده قضائی تا اطلاع ثانوی پلمب و مواد کشف شده توقیف شد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: پلیس همواره آگاه و هوشیار بوده و برخورد قاطعانه با افرادی که به هر طریق ممکن سعی در نگهداری انواع کالاهای قاچاق داشته باشند خواهد داشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج