adexo3
۱۴۰۳۳۲۳
۷۰۴
۷۰۴
پ

دستگیری اراذل و اوباش شمشیر به دست شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش شمشیر به دست که فیلم او در فضای مجازی منتشر شده بود خبر داد.

همشهری: فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش شمشیر به دست که فیلم او در فضای مجازی منتشر شده بود خبر داد.

دستگیری اراذل و اوباش شمشیر به دست شیراز

سردار سرتیپ دوم فرج شجاعی اظهار کرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با موضوع مزاحمت اراذل و اوباش شمشیر به دست برای یک راننده در بلوار حسینی الهاشمی شهر شیراز و درخواست شهروندان از پلیس برای برخورد با وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران سازمان اطلاعات انتظامی استان با انجام یکسری اقدامات فنی و تخصصی، کمتر از ۲۴ ساعت از زمان انتشار فیلم در فضای مجازی، فرد اراذل و اوباش را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی وی را هنگام تردد در یکی از خیابان های سطح شهر شیراز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شیراز گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و فرد اراذل و اوباش برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شده و خودرو نیز توقیف و به پارکینگ برای سیر مراحل قانونی انتقال داده شد.

سردار شجاعی با قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در راستای شناسایی و برخورد با مجرمین، تصریح کرد: پلیس با هر گونه اخلال در نظم و امنیت عمومی جامعه با قاطعیت برخورد کرده و شهروندان نیز در صورت مشاهده اینگونه موارد، به سرعت مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج