۱۴۰۳۶۴۹
۳۷۶
۳۷۶
پ

فروش گران‌ترین آیفون جهان با یک قیمت عجیب

اپل قیمت محصولات خود را در ترکیه آپدیت کرده و اکنون بهای آیفون ۱۵ پرومکس با حافظه یک ترابایت در این کشور بیش از ۳۴۰۰ دلار است.

خبرگزاری مهر: اپل قیمت محصولات خود را در ترکیه آپدیت کرده و اکنون بهای آیفون ۱۵ پرومکس با حافظه یک ترابایت در این کشور بیش از ۳۴۰۰ دلار است.

فروش گران‌ترین آیفون جهان با یک قیمت عجیب

به طور معمول محصولات اپل به دلیل قیمت بالایشان خبرساز هستند از همین رو مشتریان سراسر جهان برای خرید آیفون ۱۵ با قیمت ۷۹۹ و۱۵۹۹ دلاری تردید می کنند.

این درحالی است که اپل سعی دارد با توسعه مدل های ارزان تر مانند آیفون SE۴ به کاربران بیشتری دسترسی یابد. با این وجوددر بازاری که بسیاری از کاربران موبایل هزار دلاری را گرانقیمت می دادند، در یکی از کشورهای جهان آیفون ۱۵ پرومکس با بهای بیش از ۳۴۰۰ دلار فروخته می شود. این کشور ترکیه است که دوباره رکورد فروش گرانقیمت ترین آیفون در جهان را ثبت کرده است.

عبارت گرانقیمت ترین آیفون در جهان سبب می شود برخی تصور کنند منظور مدل هایی از این دستگاه است که با طلا و جواهرات پوشیده شده اند. البته چنین آیفون هایی چند هزار دلار گرانتر فروخته می شوند. با این وجود کاربرانی که آنها را می خرند، چنین مبلغی را نه برای دستگاه بلکه برای طراحی شخصی سازی لوکس آن می پردازند. اما منظور از گرانقیمت ترین آیفون جهان در حقیقت آیفون ۱۵ جهان در حقیقت همین دستگاهی است که با قیمتی بسیار ارزانتر در اپل استورهای سراسر جهان فروخته می شود.

اپل اخیرا همراه معرفی مک بوک ایر جدید با تراشه M۳ قیمت محصولات خود در ترکیه را آپدیت کرده است. این کشور به دلیل مالیات های سنگین بر موبایل های هوشمند مشهور است. بنابراین هنگامیکه قیمت ها افزایش می یابند، تاثیر آن در این کشور ۲ برابر خواهد بود.

پس از افزایش قیمت، بهای آیفون ۱۵ پرو مکس با حافظه یک ترابایت ۱۰۷ هزار و ۹۹۹ لیر ترکیه اعلام شده که به عبارتی بیش از ۳۴۰۰ دلار است.

به بیان ساده آیفونی که در آمریکا به قیمت ۱۵۹۹ دلار فروخته می شود در ترکیه به چند برابر قیمت فروخته می شود. حتی در برزیل که دومین مکان در رده بندی فروش گران ترین آیفون را دارد، کاربران برای خرید همین دستگاه معادل ۲۸۰۰ دلار پرداخت می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج