adexo3
۱۴۰۴۱
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

غيبت در مراسم دفن مادر براي ازدواج مجدد !

زني در دادگاه گفت: همسرم به بهانه سفر كاري خارج از كشور در مراسم تدفين مادرش شركت نكرد تا در غياب من بتواند زن ديگري را به عقد خود درآورد.

زني در دادگاه گفت: همسرم به بهانه سفر كاري خارج از كشور در مراسم تدفين مادرش شركت نكرد تا در غياب من بتواند زن ديگري را به عقد خود درآورد.

زني در دادگاه‌ خانواده حضور يافت و خطاب به قاضي دادگاه گفت: خواهان جدايي از همسرم هستم، زيرا او لياقت زندگي با من را ندارد، او فردي است كه تنها هدفش خوش‌گذراني و بي‌مسووليتي است.

وي ادامه داد: شوهرم از لحاظ شغلي در سطح بالايي قرار دارد و همين امر باعث شده است كه او فكر كند هر كاري كه مي‌خواهد، مي‌تواند انجام دهد، اما من با اينكه فرزندي يازده ساله دارم اما حاضر نيستم با همسرم به زندگي ادامه دهم.

زن جوان، دليل جدايي‌اش را اين‌گونه شرح داد: سال گذشته براي مراسم تدفيق مادرشوهرم به شهرستان رفتم و در آن زمان همسرم به دليل به وجود‌آمدن سفركاري در ايران حضور نداشت. زماني كه بعد از گذشت چند هفته به تهران بازگشتم متوجه شدم در اين مدت همسرم نه تنها به خارج از كشور نرفته، بلكه در زمان غيبت من، زن ديگري را به عقد خود درآورده است.

وي درحالي كه گريه مي‌كرد، افزود: من در دوران زندگي مشترك هميشه همان طوري رفتار كردم كه همسرم خواسته بود، اما او به راحتي به زندگي‌مان پشت كرد و دختر يازده‌ساله خود را ناديده گرفت و تسليم هوس‌هايش شد.

زن جوان خاطرنشان كرد: همسرم حتي براي مادر خود احترام قائل نشد و سفر به خارج از كشور را بهانه كرد تا در مراسم مادرش شركت نكند، اكنون خواهان جدايي از همسرم هستم، زيرا نمي‌توانم با فردي كه به راحتي به همه چيز پشت مي‌كند، زندگي كنم.

وي بيان كرد: همسرم از نظر مالي در وضعيت خوبي قرار دارد و به همين دليل خواهان دريافت تمامي مهريه‌ام هستم.

قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات زن به دليل عدم حضور مرد در دادگاه حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

غيبت در مراسم دفن مادر براي ازدواج مجدد !


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج