۱۴۰۴۷۷۹
۱ نظر
۵۳۷
۱ نظر
۵۳۷
پ

خبر جنجالی از پرونده واژگونی اتوبوس خبرنگاران

وکیل اولیای دم مرحوم مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی گفت: بر اساس رای صادر شده تمام مدیران متهم سازمان محیط زیست و ستاد احیای دریاچه ارومیه در پرونده واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست تبرئه شدند و تنها راننده به عنوان مجرم شناخته شد.

ایسنا: وکیل اولیای دم مرحوم مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی گفت: بر اساس رای صادر شده تمام مدیران متهم سازمان محیط زیست و ستاد احیای دریاچه ارومیه در پرونده واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست تبرئه شدند و تنها راننده به عنوان مجرم شناخته شد.

خبر جنجالی از پرونده واژگونی اتوبوس خبرنگاران

سبحان نجفقلیان اظهار کرد: اعتراض ما به صدور قرار منع تعقیب برای مسئولان ستاد احیای دریاچه ارومیه از جمله فرهاد سرخوش -مدیر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه - رد شد علاوه بر آن مهران نظری سلطان‌آبادی - مدیرکل سابق حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی - و مختارخانی - رییس اداره محیط زیست شهرستان ارومیه - مجرم شناخته نشدند.

وی درباره حکم صادر شده برای راننده اتوبوس خبرنگاران محیط زیست گفت راننده محکوم به پرداخت دیه مرحوم مهشاد کریمی - خبرنگار ایسنا و ریحانه یاسینی - خبرنگار ایرنا، دیه مجروحان و تحمل شش ماه حبس شد. 

وکیل اولیای دم مرحوم مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی در ادامه اظهار کرد: بر اساس رای صادر شده قرار شد پرونده «ع.ح» - از مسئولان استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه - و «م. ا. ح» - از مدیران وقت  سازمان حفاظت محیط زیست - که نقش اساسی آنان در وقوع واژگونی اتوبوس خبرنگاران مورد تاکید شکات است برای اظهار نظر به دادسرا ارجاع شود.

نجفقلیان در پایان تاکید کرد: مهلت اعتراض به این حکم ۲۰ روز است و حتما اعتراض خواهیم کرد و دادگاه تجدید نظر استان آذربایجان غربی به آن رسیدگی خواهد کرد البته ما فقط می‌توانیم به حکم صادر شده برای نظری و خانی اعتراض کنیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تا بوده همین بوده قطار هواپیما اتوبوس مینی بوس که دچار سانحه میشه راننده همیشه مقصره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج