۱۴۰۴۹۴۹
۶۹۷
۶۹۷
پ

تصاویری از ماشین جدیدِ لوکس‌ترین خودروساز چین

هونگچی New Energy، یک برند فرعی تحت برند هونگچی، اعلام کرد که سدان الکتریکی آینده هونگچی EH۷ در ۲۰ مارس در چین عرضه خواهد شد. EH۷ قبلاً با کد E۰۰۱ شناخته می‌شد.

خبر آنلاین: هونگچی New Energy، یک برند فرعی تحت برند هونگچی، اعلام کرد که سدان الکتریکی آینده هونگچی EH۷ در ۲۰ مارس در چین عرضه خواهد شد. EH۷ قبلاً با کد E۰۰۱ شناخته می‌شد.

 

امیرمسعود عابدین: هونگچی یک برند لوکس متعلق به FAW است که در سال ۱۹۵۹ تاسیس شد و قرار است توسط BM Cars به صورت وارداتی به بازار ایران بیاید. سال گذشته، هونگچی کمپین “All in New Energy” خود را برای ترویج برقی شدن همه مدل‌ها اعلام کرد. به طور خاص، در سه سال آینده، این برند قصد دارد ۱۵ وسیله نقلیه جدید برقی را روانه بازار کند که تمام سگمنت‌های بازار شامل بخش‌های A، B، C و D و همچنین خودروهای SUV و MPV را پوشش می‌دهد.

تصاویری از ماشین جدیدِ لوکس‌ترین خودروساز چین

به طور کلی، هونگچی EH۷ بر اساس پلتفرم FME این برند ساخته شده و شکل فست بک را به خود اختصاص داده است. نمای جلوی بسته با چراغ‌های جلوی تیز L مانند در دو طرف ادغام شده که بر هویت آن به عنوان یک خودروی الکتریکی تاکید می‌کند. عناصر طراحی قابل توجه از جمله دستگیره درهای مخفی، رینگ‌های پنج پره همراه با کالیپر ترمز برمبو قرمز و سانروف پانوراما غایب نیستند.

تصاویری از ماشین جدیدِ لوکس‌ترین خودروساز چین

شایان ذکر است که چراغ‌های عقب از ۲۸۵ واحد LED تشکیل شده‌اند و در هنگام روشن شدن جلوه‌ای سه‌بعدی به نمایش می‌گذارند و بسیار جذاب هستند.

این خودروی جدید که به عنوان یک سدان متوسط ‌تا بزرگ قرار دارد، دارای ابعاد ۴۹۸۰/۱۹۱۵/۱۴۹۰ میلی‌متر با فاصله بین دو محور ۳۰۰۰ میلی‌متر است. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند در مجموع شش رنگ بدنه بیرونی را انتخاب کنند: سبز، بنفش، نقره‌ای، خاکستری، سفید و مشکی.

تصاویری از ماشین جدیدِ لوکس‌ترین خودروساز چین

کابین خودرو از یک طرح رنگی متضاد سیاه و سفید استفاده می‌کند که با صفحه نمایش دوگانه خمیده ۶ اینچی، به علاوه نمایشگر ۱۵.۵ اینچی برای کیلومترشمار و صفحه نمایش مرکزی، با تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۱۵۵ همراه شده است. در عین حال، هدآپ دیسپلی با قابلیت واقعیت افزوده و قابلیت‌های رانندگی خودکار نیز وجود دارد.

تصاویری از ماشین جدیدِ لوکس‌ترین خودروساز چین

هونگچی EH۷ در دو مدل RWD و AWD با بسته‌های باتری لیتیومی سه تایی عرضه‌شده توسط CATL در دسترس خواهد بود. در حال حاضر، ظرفیت بسته باتری به طور رسمی اعلام نشده است، اما یک رسانه چینی پیش‌تر گزارش داده بود که برد جامع به ترتیب ۷۶۰ کیلومتر و ۸۲۰ کیلومتر خواهد بود.

تصاویری از ماشین جدیدِ لوکس‌ترین خودروساز چین

مدل RWD مجهز به یک موتور الکتریکی با حداکثر توان ۳۴۰ اسب بخار قدرت است، در حالی که مدل AWD به موتورهای دوگانه جلو و عقب با حداکثر توان ۲۷۰ اسب بخار و ۳۳۷ اسب بخار قدرت مجهز شده است. علاوه بر این، حداکثر سرعت نسخه RWD به ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده و شتاب ۰ تا صد آن نیز ۳.۹ ثانیه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج