۱۴۰۵۰۴۲
۴۷۱
۴۷۱
پ

«مهمه که پرسیس باشه»

برند پرسیس در این روزها با شعاری جدید به بازار آمده است. بیلبوردها، تیزرهای تلویزیونی، آگهی‌ها همه حاکی از حضور پر انرژی پرسیس در حال و هوای روزهای پایانی سال و نوای خوش عید است.

برند پرسیس در این روزها با شعاری جدید به بازار آمده است. بیلبوردها، تیزرهای تلویزیونی، آگهیها همه حاکی از حضور پر انرژی پرسیس در حال و هوای روزهای پایانی سال و نوای خوش عید است. ما را ترغیب کرد  ، شعار جدید این روزهای پرسیس که همهجا به چشم میخورد تا نگاهی جامعتر به این شرکت و محصولاتش داشته باشیم.

«مهمه که پرسیس باشه»«مهمه که پرسیس باشه»

محصولاتی همچون  روغنهای ، برنج هاشمی (برنج اصیل ایرانی)، طعمی آشنا و بهیادماندنی سلامتمحور ذرت و سرخکردنی حاوی کنجد و همچنین روغن آفتابگردان آن. از سوی دیگر نوشیدنیهای خاص و جذاب زعفران لیمو و نوشیدنیهای اصیل ایرانی حاوی تخم شربتی که مادرانمان از کودکی  پرسیس به ، خوردن آن را به عنوان موادی مغذی به ما توصیه می کردند، حالا با جلوهای مدرن و در نهایت با حفظ اصالت اولیه خود بازار امروز عرضه میکند. پرسیس "شکل مدرن هویت ایرانی است". محصولاتی از قلب گذشته با حفظ اصالت خاص، رنگ و بوی دلنشین از فرهنگ غنی ایران  شروع به 1396 است؛ با رویکردی جدید و بهروز. آنان اعتقاد و باور دارند به نگاهی امروزی با تفکری اصیل. این شرکت که از سال  1400  بنیانگذار و رئیس هیئتمدیره آن از جوانترین کارآفرینان برتر جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان سال ، کار کرده است شناخته شد.  درصدد رونق کسبوکار و فرآوردههای ایرانی و همچنین حمایت از کالای ایرانی ، تیم جوان و پر انرژی پرسیس باانگیزهای مضاعف است. از تلاشهای آنان در این زمینه میتوان به فرصتی که برای تولید روزافزون محصولات تولید داخل با حفظ اصالت، طعم و رنگ و بوی آشنای آن همچون برنج هاشمی درجه یک ایرانی است، نام برد. اینجا ست که تجربهای دلنشین از دستپخت کدبانوی خوشذوق و هنرمند خواهیم داشت.

 

 

«مهمه که پرسیس باشه»«مهمه که پرسیس باشه»

«مهمه که پرسیس باشه»

 

«مهمه که پرسیس باشه»«مهمه که پرسیس باشه»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج