۱۴۰۵۴۷۵
۱۰۸۳
۱۰۸۳
پ

کدام استان‌ها بیشترین قربانی را در چهارشنبه‌سوری داشتند؟

با پایان تاب و تب چهارشنبه‌ آخرسال، آمار قربانیان حوادث منتشر شده که در این میان یک استان در شبانه‌روز گذشته ۴ فوتی داشته، در سه استان بالای ۳۵۰ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده‌اند و دو استان نیز هیچگونه فوتی و مصدومی نداشتند.

فارس: با پایان تاب و تب چهارشنبه‌ آخرسال، آمار قربانیان حوادث منتشر شده که در این میان یک استان در شبانه‌روز گذشته ۴ فوتی داشته، در سه استان بالای ۳۵۰ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده‌اند و دو استان نیز هیچگونه فوتی و مصدومی نداشتند.

کدام استان‌ها بیشترین قربانی را در چهارشنبه‌سوری داشتند؟

چهارشنبه آخر هر سال شمسی، یادآور سنتی دیرین از ایران کهن بود که با رسومی مانند قاشق‌زنی گرامی‌داشته می‌شد اما چندسالی است که کام روزهای پایان سال با آمار مصدومان و فوتی‌های چهارشنبه‌سوری تلخ می‌شود.

دو استان هیچ فوتی و مصدومی نداشتند

بر اساس آمار شبانه‌روز گذشته که از سوی هلال احمر و یا دانشگاه علوم‌پزشکی 31 استان کشور منتشر شد، دو استان کهگیلویه و بویر احمد و خراسان جنوبی چهارشنبه پایان سال را بدون فوتی و مصدوم پشت سر گذاشتند.

تهران و دو آذربایجان رتبه‌دار بیشترین مصدومان

از لحاظ شمار مصدومان نیز، استان تهران با 771 نفر، بیشترین سانحه دیده در میان استان‌های کشور را داشته و آذربایجان‌شرقی نیز مانند سال قبل، با 508 مصدوم دومین استان پر حادثه بود.آذربایجان‌غربی هم با 386 مصدوم در شبانه‌روز گذشته سومین استان در شمار سانحه‌دیدگان چهارشنبه‌سوری بود.

اصفهان با ۴ فوتی داغ‌‌دار شد

با وجود آمار 14 فوتی طی حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری از ابتدای اسفندماه تا به امروز، اصفهان در شبانه روز گذشته با فوت 3 نفر، چند روز مانده به سال جدید داغ‌دار شد.3 نفر از فوتی‌ها در این استان، در خانه‌ای مسکونی در ملک‌شهر اصفهان بودند که بر اساس اعلام سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، زن ۳۹ ساله و یک پسر نوجوان ۱۲ ساله در دم جان باختند و دیگر مصدوم این حادثه پسر 11 ساله‌ای بود پس از انتقال به بیمارستان، به دلیل شدت سوختگی در بیمارستان درگذشت.عابدی گفته بود این حادثه به دنبال تهیه ترقه دستی برای چهارشنبه سوری اتفاق افتاده است.

کدام استان‌ها بیشترین قربانی را در چهارشنبه‌سوری داشتند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج