۱۴۰۵۷۳۰
۱ نظر
۷۸۶
۱ نظر
۷۸۶
پ

این روزنامه سیاسی در سال ۱۴۰۳ تعطیل می‌شود

مدیر مسئول «آفتاب یزد» از تعطیلی این روزنامه در سال جدید خبر داد.

شفقنا: منصور مضفری مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد از تعطیلی این روزنامه در سال جدید خبر داد و در بیان دلایل آن گفت: در سال ۱۴۰۲ چندین مطالبه مردمی را با وزیران و مدیران مطرح کردیم و بعضاً به تخلفاتی اشاره کردیم که در برخی از نهادها صورت می گیرد. از جمله؛ انحراف در بخشی از نهضت ملی مسکن، تجاوز به عرصه های منابع ملی و دولتی، آلودگی های محیط زیستی توسط شرکت های معدنی بزرگ، لاکچری سازی در نهضت ملی مسکن، چای سنواتی، سرمایه گذاری های دو خودروساز در خارج از کشور، سرنوشت این سرمایه گذاری ها و… که هیچ پاسخی دریافت نکردیم.

این روزنامه سیاسی در سال 1403 تعطیل می‌شود

او ادامه می دهد: علیرغم عدم پاسخگویی مدیران و وزیران، ما همه گزارش ها را به معاون اول رئیس جمهور فرستادیم و رونوشتی هم برای دادستان کل کشور ارسال کردیم. در این میان معاون اول رئیس جمهور به وزیران نامه داد که باید پاسخگو باشند ولی متاسفانه پاسخی ندیدم.

مظفری تاکید می کند: ناپاسخگویی ها باعث ناامیدی در جامعه، بی اعتمادی به رسانه و خارج شدن مرجعیت رسانه از کشور می شود. از جمله ویژگی های رسانه موثر بودن آن برای جامعه است، وقتی با وجود این همه هشدار و گزارش هایی که برای مدیران و وزیران فرستادیم و پاسخی دریافت نکردیم یعنی موثر نبودیم. بنابراین تصمیم گرفتیم روزنامه آفتاب یزد را تعطیل کنیم تا شرمنده مردم و شهدا در آن دنیا نباشیم. به همین دلیل از سال آینده تصمیمی برای انتشار دوباره روزنامه نداریم و ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آخرین نسخه آفتاب یزد منتشر می شود.

رئیس جمهور در جلسه دیدار با مدیران رسانه ها در واکنش به گلایه های مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد، از مدیران و وزیران درخواست کرد تا پاسخگوی رسانه ها باشند و خطاب به مدیر مسئول آفتاب یزد تاکید کرد که رسانه نباید تعطیل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      همه چیز دستوری! نه تدبیری، نه راهکاری، و نه پیگیری در پس آن نیست.
      فقط گفتن اینکه نباید رسانه تعطیل شود و مسولین هم باید پاسخگو باشند! دردی را دوا نمی کند. اگر قرار بود با حرف مشکلات درمان می شد ما نباید اکنون مشکلی می داشتیم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج