۱۴۰۸۱۵۶
۱۲۱۴
۱۲۱۴
پ

خط و نشان کامالا هریس برای اسرائیل

کامالا هریس با بیان مخالفت‌های آمریکا درباره عملیات رفح، گفت، در صورتیکه اسرائیل حمله زمینی به شهر رفح در جنوب غزه را پیش بگیرد، با عواقب آن روبرو می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: کامالا هریس با بیان مخالفت‌های آمریکا درباره عملیات رفح، گفت، در صورتیکه اسرائیل حمله زمینی به شهر رفح در جنوب غزه را پیش بگیرد، با عواقب آن روبرو می‌شود.

خط و نشان کامالا هریس برای اسرائیل

کامالا هریس معاون جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در گفت‌وگویی با شبکه خبری ای.بی.سی در پاسخ به اینکه آیا در صورت حمله زمینی اسرائیل به رفح، تل آویو با عواقب آن روبرو می‌شود، گفت: ما در زمان مقتضی اقدامی انجام می‌دهیم. من چیزی را رد نمی‌کنم. ما در گفت‌وگوهای متعدد و از هر نظر به صراحت گفته‌ایم که هرگونه عملیات نظامی بزرگ در رفح یک اشتباه بزرگ خواهد بود.

معاون بایدن ادامه داد: من نقشه‌ها را مطالعه کرده‌ام. جایی برای رفتن این تعداد از آواره فلسطینی وجود ندارد. ما در حال بررسی حدود یک میلیون و نیم نفر در رفح هستیم که در آنجا هستند چون به آنها گفته شده است که به آنجا بروند. بنابراین ما کاملا واضح بوده‌ایم که حرکت به سمت رفح با هر نوع عملیات نظامی اشتباه است.

بلافاصله پس از پخش مصاحبه هریس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تکرار کرد که ارتش این رژیم در مسیر «پیروزی مطلق» بر حماس وارد رفح خواهد شد.

چشم انداز حمله تانک‌ها و سربازان رژیم صهیونیستی به رفح، واشنگتن را نگران کرده است چون می‌گوید اسرائیل باید برای انتقال فلسطینی‌هایی که از زمان آواره شدن از مناطق دیگر نوار غزه در طول جنگ پنج ماهه به این منطقه پناه داده اند، برنامه‌ای داشته باشد.

نتانیاهو متعهد شده که از تخلیه غیرنظامیان و کمک‌های بشردوستانه قبل از وقوع یک حمله اطمینان حاصل کند، اما هنوز جزئیات چنین طرح‌هایی را منتشر نکرده است.

مقام های آمریکایی در اوایل ماه جاری به پالیتیکو گفتند که بایدن در صورت ادامه حمله به رفح، برای ارسال کمک‌های نظامی آینده به رژیم صهیونیستی شروطی می‌گذارد.

اوایل ماه جاری میلادی همچنین بایدن عملیات اسرائیل در رفح را یک «خط قرمز» توصیف کرده بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج