۱۴۰۸۲۰۶
۱ نظر
۱۲۱۴۶
۱ نظر
۱۲۱۴۶
پ

اتوبوس بدون ترمز در بیرجند متوقف شد

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس راه با هوشیاری و سرعت عمل، اتوبوسی که به علت نقص فنی قادر به ترمز و توقف نبود را در ورودی بیرجند متوقف کردند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس راه با هوشیاری و سرعت عمل، اتوبوسی که به علت نقص فنی قادر به ترمز و توقف نبود را در ورودی بیرجند متوقف کردند.

اتوبوس بدون ترمز در بیرجند متوقف شد

سرهنگ علیرضا رضایی روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: راننده اتوبوس مسافربری طی تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ عنوان کرد که در گردنه "ثمن شاهی" ترمز بریده و به سمت بیرجند در حال حرکت است که بلافاصله ماموران پلیس راه برای ایمن سازی مسیر اعزام شدند.

وی بدون اشاره به زمان وقوع این حادثه افزود: اتوبوس به شکل نامتعارف در حرکت و راننده آن سراسیمه و وحشت زده در حال بوق زدن، چراغ دادن و هشدار به سایر خودروها در این محور پرتردد بود که ماموران بسرعت لاین اضطراری را باز کرده و راننده اتوبوس نیز از این محل خارج شد.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: ماموران گشت پلیس راه همچنین به سرعت وارد عمل شدند و با قرار گرفتن در جلوی این اتوبوس و هشدار به سایر خودروهای عبوری بخصوص ورودی مهرشهر بیرجند از ورود خودروها و عابران پیاده به جاده جلوگیری کرده و موفق شدند مسیر را برای راننده اتوبوس بازگشایی کنند.

وی تصریح کرد: راننده اتوبوس در نهایت توانست بدون هیچگونه حادثه ای خودرو را در مسیر سربالایی و روی پل مهرشهر متوقف کند و تلاش ماموران پلیس راه باعث شد از وقوع حوادثی که به یقین در انتظار راننده و دیگر وسایل نقلیه عبوری بود، جلوگیری شود.

سرهنگ رضایی افزود: راننده اتوبوس و رانندگان خودروهای عبوری که وحشت زده شده بودند از تلاش و اقدام خداپسندانه ماموران پلیس راه به جهت ایمن سازی جاده و هشدار به سایر خودروها تشکر و قدردانی کردند.

وی با تاکید بر گشت زنی فعال و هدفمند تیم‌های گشت پلیس راه به منظور ارتقای امنیت ترافیکی محورها همچنین هوشیاری نسبت به چنین رخدادهای حادثه ساز؛ از شهروندان خواست رعایت احتیاط، سرعت مطمئنه و اطمینان از سلامت فنی خودروها را مد نظر قرار دهند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      دست همه عزیزان درد نکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج