adexo3
۱۴۰۹۲۴۱
۱۱۴۳
۱۱۴۳
پ

افشاگری درباره لابی سنگین برای رئیس مجلس

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نظام به دنبال انتخاب سفارشی رئیس مجلس و دخالت در این امر نیست و نمایندگان باید به سفارش و دلالی در انتخابات ریاست مجلس نه بگویند.

خبرآنلاین: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نظام به دنبال انتخاب سفارشی رئیس مجلس و دخالت در این امر نیست و نمایندگان باید به سفارش و دلالی در انتخابات ریاست مجلس نه بگویند.

افشاگری درباره لابی سنگین برای رئیس مجلس

 سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با اشاره به نزدیکی تشکیل مجلس جدید شورای اسلامی و انتخاب ریاست قوه مقننه اظهار کرد: این روزها لابی گری عظیمی برای تعیین رئیس مجلس صورت می گیرد، تلفن نمایندگان جدید مدام زنگ می زند. نمایندگان محترم مجلس دقت کنند که رئیس مجلس اگر فرد شایسته ای باشد می تواند جریان عظیم اصلاحی در موضوعات حساس کشور به راه بیندازد و امیدواری بزرگی در کشور درست کند کوتاهی یا معامله در این موضوع خیانت به ملت و خیانت به دین و خیانت به کشور است.

آنگونه که مهر روایت کرده، وی خاطرنشان کرد: من مصراً از نمایندگان محترم می‌خواهم هر کس به شما زنگ بزند که برای ریاست من به من رای بدهید مبادا مبادا به او رای بدهید همین زنگ او نشان بی‌لیاقتی اوست رسول خدا(ص) فرمود ما کسی را که خودش از ما طلب پست کند پست نمی‌دهیم. کسی که ده‌ها نفر را برای شما واسطه می‌کند تا برای ریاست او رای بدهید یقین داشته باشید که او برای ریاست خود حاضر خواهد بود.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: فردی که ده‌ها باج خطرناک به نمایندگان بدهد و قطعاً و بدون تردید منافع ملی را زیر پای خود خواهد گذاشت و به خاطر رای نمایندگان هر حقیقتی را بدون واهمه ذبح خواهد کرد حتماً توجه کنید که به دروغ به شما خواهند گفت که نظام می‌خواهد فلانی رئیس شود این دروغ بزرگ و بدترین هزینه از آبروی نظام است.

عاملی ادامه داد: بزرگان سطح عالی کشور هیچ وقت با سفارشات خارج از قانون حق مسلم نمایندگان را سلب نمی‌کنند ملت بزرگ ما در میان مشکلات بزرگ اقتصادی چشم به مجلس جدید دوخته است تا با طرح‌های علمی و کارشناسی شده به تعبیر مقام معظم رهبری خون جدید به مدیریت کشور تزریق و جوانه‌های امید در دل‌ها برویاند مبادا مبادا شما اول کارتان با لبیک گفتن به لابی‌های خائن و ریاست طلب‌های نالایق امید ملت بزرگ ما را مبدل به یاس کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج