۱۴۰۹۵۵۶
۱ نظر
۱۱۴۳
۱ نظر
۱۱۴۳
پ

انتقاد یک مرجع تقلید از افزایش کرایه تاکسی‌ها

آیت الله سبحانی ضمن انتقاد از وضعیت ساختمان‌سازی در شهر قم، گفت: این روزها شاهد انبوه‌سازی آپارتمان در قم هستیم، نکته قابل توجه این است که ساختمان سازی نباید به صورت کامل به سمت آپارتمان‌سازی برود بلکه باید ویلایی‌سازی هم در دستور کار شما باشد.

تسنیم: آیت الله سبحانی ضمن انتقاد از وضعیت ساختمان‌سازی در شهر قم، گفت: این روزها شاهد انبوه‌سازی آپارتمان در قم هستیم، نکته قابل توجه این است که ساختمان سازی نباید به صورت کامل به سمت آپارتمان‌سازی برود بلکه باید ویلایی‌سازی هم در دستور کار شما باشد.

سیدمحمد آقامیری استاندار قم به همراه مشاورین و معاونین خود به مناسبت فرا رسیدن سال نو با آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید دیدار کردند.

 آیت‌الله سبحانی در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در استان اظهار داشت: امیدواریم سایر استانداران نیز در مدیریت خود مانند شما موفق باشند تا معیشت و زندگی مردم در رفاه بهتری قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت کشاورزی در استان قم مطرح کرد: تعدادی از باغات قم بنا به دلایل متعددی از بین رفته است؛ باتوجه به اینکه انار و انجیر قم جزو محصولات مرغوب به‌شمار می‌رود نسبت به کاشت بیشتر این دو میوه در قم باید توجه ویژه شود.

آیت‌الله سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد از وضعیت ساختمان‌سازی در شهر قم، عنوان کرد: این روزها شاهد انبوه‌سازی آپارتمان در قم هستیم، نکته قابل توجه این است که ساختمان سازی نباید به صورت کامل به سمت آپارتمان‌سازی برود بلکه باید ویلایی‌سازی هم در دستور کار شما باشد.

وی در ادامه همچنین با انتقاد از افزایش نرخ تاکسیرانی در استان قم گفت: گزارش‌هایی مبنی بر افزایش بی‌رویه نرخ کرایه تاکسی‌ها در قم به دست ما رسیده که این مساله سبب نارضایتی مردم شده، ما انتظار داریم نسبت به این موضوع اقدمات فوری انجام دهید.

سیدمحمدآقامیری استاندار قم نیز در این دیدار بیان کرد: در بدو ورود به استان رسیدگی به مسائل فرهنگی، معیشتی و مسکن را جزو اولویت‌های خود قرار داده و به همه معاونینم و مدیران کل دستگاه‌ها دستور دادم که در راستای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی افزود: دغدغه اصلی بنده این است در فرصتی که نصیبمان شده توفیق خدمت به مردم را داشته باشیم تا بتوانیم مشکلی از مشکلات مردم شریف، متدین و انقلابی قم را حل کنیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید

      اخه از ماشین وخرج ماشین وخستگی پشت ماشین چی میدونی نشستی بغل بخاری گوشت مرغ بوغلمون ومیوت مسافزت سر جاش پولهای هنگفتی که به حسابتون میاد چه خبری ازحال راننده داری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج