۱۴۱۰۱۶۰
۱۸۴۲
۱۸۴۲
پ

رپورتاژ آگهی

چطور هزینه‌های سفر به ایروان را کاهش دهیم؟

افرادی که دوست دارند از شهرها و کشورهای خارجی با کمترین هزینه دیدن کنند، باید بازدید از ایروان ارمنستان را در اولویت خود قرار دهند.

ایروان یکی از توریستی‌ترین مقاصد برای گردشگران است که به سبب جاذبه‌های گردشگری متنوع و هزینه‌های مقرون به صرفه در بین ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد. افرادی که دوست دارند از شهرها و کشورهای خارجی با کمترین هزینه دیدن کنند، باید بازدید از ایروان ارمنستان را در اولویت خود قرار دهند

چطور هزینه‌های سفر به ایروان را کاهش دهیم؟

ممکن است برای شما نیز سوال پیش بیاید که چرا سفر به این شهر به نسبت ارزان‌تر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اصلی‌ترین علت مقرون به صرفه بودن این سفر، نزدیکی آن به ایران می‌باشد.

جالب است بدانید با انجام یک سری راهکارها می‌توان هزینه‌های کم این سفر را نیز کمتر کرد. در واقع در سفر به ایروان با رعایت یک سری ایده‌ها و راهکارها مانند رزرو هتل ایروان ارزان، از خرج شدن پول در مسیر نادرست می‌توان جلوگیری کرد و آن را صرف گردش و تفریح بیشتر افراد نمود. اگر شما هم دوست دارید بیشتر با این راهکارهای طلایی آشنا شوید، پیشنهاد می‌دهیم تا پایان با ما همراه باشید.

۱.سفر زمینی را تجربه کنید.

اصلی‌ترین پیشنهادی که می‌توان در کاهش هزینه‌های سفر به ایروان داد، تجربه سفر زمینی به آن است. همانطور که گفته شد ارمنستان از نزدیک‌ترین همسایه‌های ایران می‌باشد که با تورهای مسافرتی زمینی نیز می‌توان به آن سفر کرد.

ناگفته نماند که سفر زمینی به این کشور در کاهش هزینه‌های شما به طور چشمگیری تفاوت ایجاد می‌کند و به طور تقریبی این کاهش هزینه، ۳۰ درصد تخمین زده می‌شود.

اگر دوست دارید زمان بیشتری را با همسفران خود بگذرانید و همزمان هزینه کمتری را پرداخت کنید، حتما بین دو گزینه سفر هوایی و زمینی، مورد دوم را انتخاب کنید.

۲.از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.

خوشبختانه ایروان ارمنستان از نظر سرویس‌های حمل‌و نقل عمومی بسیار پیشرفته می‌باشد و بیشتر نقاط معروف آن را می‌توان با اتوبوس و مترو بازدید کرد. البته در فصولی که آب‌و‌هوای این شهر معتدل است، پیاده‌روی و قدم زدن در خیابان‌های شیک ایروان، هم بهانه‌ای برای کاهش هزینه‌های شما و هم فرصتی برای بازدید بیشتر زیباهای این شهر می‌‌باشد.

چطور هزینه‌های سفر به ایروان را کاهش دهیم؟

یکی از ارزان‌ترین وسائل نقلیه ارمنستان اتوبوس است که مسافران می‌توانند به دلخواه سوار بر نوع معمولی یا برقی شوند. دقت داشته باشید که اتوبوس‌های این شهر تنها پول نقد ارمنی دریافت می‌کنند بنابراین حتما مقدار کافی پول نقد همراه خود داشته باشید.

3.به رستوران‌های معروف نروید!

اگر به دنبال سفری با کمترین هزینه هستید، بهتر است به سراغ رستوران‌های معروف نروید. رستوران‌های معروف معمولا به واسطه شهرتی که دارند، هزینه سرو غذای بالایی نیز دارند. سعی کنید رستوران‌هایی را برای سرو غذا انتخاب کنید که هم کیفیت غذای مناسب و هم قیمت مناسبی داشته باشند.

اگر این تفکر را دارید که هر چه رستوران مجلل‌تر و شیک‌تر باشد، غذاهای خوشمزه‌تری نیز ارائه می‌دهد، آن را کنار بگذارید؛ چرا که خوشمزگی غذا ارتباطی با مجلل و لوکس بودن رستوران ندارد.

4.خدمات رومینگ را حذف کنید.

حتما می‌دانید که خدمات رومینگ هزینه‌های زیادی را بر روی دست مسافران می‌گذارد. از بهترین کارهایی که می‌توان برای حذف این خدمات انجام داد، خرید سیم کارت ارمنی می‌باشد.

چنانچه قصد دارید برای چندین روز در این شهر زیبا اقامت داشته باشید، باید بدانید که خرید سیم کارت به نسبت خدمات رومینگ به صرفه‌تر می‌باشد. اگر در حالت رومینگ بخواهید برای مدت طولانی از خدمات اینترنت و تماس استفاده کنید، باید قید سفر ارزان قیمت را بزنید.

5.از جاذبه‌های ارزان قیمت یا رایگان دیدن کنید.

بسیاری از جاذبه‌های دیدنی ایروان رایگان یا قیمت مناسب هستند. چنانچه به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌ها هستید بهتر است قبل از بازدید این مکان‌ها، از سایت‌های رزرو بلیط، از قیمت ورودی اطلاع یابید و بعد در برنامه بازدید خود ارزان‌ترین‌ها را قرار دهید.

البته بازدید از جاذبه‌های طبیعی نیز گزینه‌ای مناسب و بی‌هزینه هستند.

6.هتل‌های کم ستاره را برای اقامت خود انتخاب کنید.

بخش زیادی از قیمت هتل‌ها وابسته به تعداد ستاره‌های آن است. برای داشتن سفر مقرون به صرفه، پیشنهاد می‌شود هتل‌هایی که ستاره‌های کمتری دارند را برای اقامت انتخاب کنید. بسیاری از هتل‌های دو ستاره و سه ستاره بهترین امکانات و سرویس دهی را به مسافران خود ارائه می‌دهند و اقامتی فراموش نشدنی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورند.

چطور هزینه‌های سفر به ایروان را کاهش دهیم؟

از به صرفه‌ترین هتل‌های ایروان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل هالیدی اکسپرس ایروان Holiday Inn Express Yerevan, an IHG Hotel
  • هتل کامفورت ایروان Comfort Hotel
  • هتل سیتی سنتر ایروان City Centre Hotel by Picnic
  • هتل شیراک ایروان Hotel Shirak
  • هتل کانتار ایروان Kantar Hotel
  • و...

در نظر داشته باشید که ایروان دارای هاستل‌های مناسب و متنوعی نیز می‌باشد که برای اقامت به صرفه انتخابی طلایی هستند.

انواع هتل ایروان و هاستل ایروان را می‌توان با قیمتی استثنائی از مجموعه فلای‌تودی رزرو کرد.

7.از مراکز لوکس خرید نکنید!

معمولا گردشگرانی که به دنبال خرید سوغاتی و خوراکی‌های سنتی ایروان هستند، به سراغ مراکز خرید لوکس می‌روند که این کار یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات می‌باشد. سعی کنید برای خرید این اقلام بیشتر به بازارهای سنتی و معروف مانند بازار ونیساج سری بزنید. این بازار در روز شنبه بر پا می‌شود.

رزرو هتل ایروان از فلای‌تودی

چه دوست داشته باشید در بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های ایروان و چه در به صرفه‌ترین هتل‌های این شهر اقامت داشته باشید، شرکت معتبر فلای‌تودی بهترین راهنما برای شماست. فلای‌تودی مناسب‌ترین هتل‌ها را متناسب با بودجه و انتظارات شما معرفی خواهد کرد. با وجود این مجموعه دیگر نیازی نیست دغدغه مواردی مانند کیفیت سرویس‌دهی و خدمات هتل را داشته باشید چرا که فلای‌تودی برترین‌ها برای شما در نظر می‌گیرد.

خدمات این مجموعه تنها محدود به رزرو هتل‌های خارجی نمی‌باشد و خدماتی مانند رزرو انواع تورهای داخلی و خارجی، ارائه ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، دریافت ویزا از کشورهای مختلف ( ویزای توریستی، تجاری و سفارت) و فروش مناسبترین بلیط‌های قطار توسط این مجموعه ارائه می‌شود.

خدمات این مجموعه را می‌توانید هم به صورت مراجعه حضوری و هم اینترنتی از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن خرید و رزرو کنید. کارشناسان مجموعه فلای‌تودی به صورت 24 ساعته در کنار شما هستند تا شما بیشترین رضایت را از این مجموعه داشته باشید و سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج