adexo3
۱۴۱۰۶۶۵
۵۲۳
۵۲۳
پ

ماجرای محکومیت ایران و سوریه در دادگاه آمریکا

یک دادگاه در آمریکا، ایران و سوریه را به اتهام قتل فعال آمریکایی - اسرائیلی از سوی حماس به پرداخت ۱۹۱ میلیون دلار محکوم کرد.

ایرنا: یک دادگاه در آمریکا، ایران و سوریه را به اتهام قتل فعال آمریکایی - اسرائیلی از سوی حماس به پرداخت ۱۹۱ میلیون دلار محکوم کرد.

ماجرای محکومیت ایران و سوریه در دادگاه آمریکا

شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی گزارش داد: دادگاهی در آمریکا، ایران و سوریه را به پرداخت ۱۹۱ میلیون دلار به اتهام قتل یک شهروند آمریکایی مقیم اسرائیل در سال ۲۰۱۸ توسط حماس محکوم کرد.

شبکه خبری فاکس نیوز اعلام کرد: دادگاه منطقه ای ناحیه کلمبیا  اعلام کرد که خانواده  آری فولد به دلیل حمایت ایران و سوریه از تروریسم مستحق دریافت غرامت هستند. 

در این گزارش آمده است: ایران و  سوریه وکیلی برای دفاع از خود در این پرونده ارسال نکردند که منجر به صدور این حکم بصورت غیابی شد.

«رویس لمبرت» قاضی ارشد در این حکم مدعی شد: «حمله با چاقو که منجر به کشته شدن آقای فولد شد، یک رویداد غم انگیز بود و پول نمی تواند به طور کامل آسیبی را که این متهمان وارد کرده اند، جبران کند.  ایران و سوریه بار دیگر از حماس حمایت مادی کردند و بدین وسیله به قتل بی رحمانه شوهر، پدر، پسر و برادر این شاکیان کمک کردند.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج