اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۱۳۰
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

راه بازگشت «سید محمد خاتمی» باز است

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در واکنش به تلاش برخی اصلاح طلبان برای بازگرداندن خاتمی به عرصه سیاسی کشور گفت: راه بازگشت برای آقای خاتمی باز است و بسته نیست، در توبه همیشه باز است اما آقای خاتمی باید بپذیرد که خطا کرده و از مردم و رهبری انقلاب عذرخواهی کنند و هزینه اقداماتش را بپردازد.

خبرگزاری مهر: امیر حسین قاضی زاده عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در واکنش به تلاش برخی اصلاح طلبان برای بازگرداندن خاتمی به عرصه سیاسی کشور تحت عنوان آشتی ملی گفت: اگر کشور بخواهد به بالندگی برسد باید مشخص شود که افرادی که قانون شکنی و تلاش داشته اند از طریق آشوب و اغتشاش به خواسته های سیاسی خود دست یابند هرگز در این نظام به جایی نمی رسند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بازگرداندن افرادی که انسجام ملی و امنیت کشور را هدف قرار داده بودند تحت عنوان آشتی ملی موجب می شود که این اقدام سیاسی غیر قانونی تبدیل به یک روال شده و در این صورت کشور هرگز روی آرامش را نخواهد دید.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: راه بازگشت برای آقای خاتمی باز است و بسته نیست، در توبه همیشه باز است اما آقای خاتمی باید بپذیرد که خطا کرده و از مردم و رهبری انقلاب عذرخواهی کنند و هزینه اقداماتش را بپردازد.

وی تاکید کرد: خاتمی بدون پرداخت هزینه اقداماتش هرگز نمی تواند به نظام بازگردد.

قاضی زاده در مورد میزان ایفای نقش خاتمی در صورت اقرار به اشتباهات و بازگشت به نظام گفت: میزان ورود خاتمی به نظام بستگی به میزان جرم و میزان عطوفت نظام به وی دارد، خاتمی باید ابتدا توبه کند و بعد از آن در مورد میزان بازگشتش به نظام چانه بزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان که آقای روحانی رییس جمهور این کشوره، دارین راهش رو میبندین، وای به روزی دکتر خاتمی بخواد برگرده.
      این کشور فقط یه جور به بالندگی میرسه، لطفا شما دوستان عزیز و دلسوز و دلواپس استعفا بدید. من به شخصه تا آخر عمر براتون دعا میکنم

    • بدون نام

      همه باید توبه کنیم .در توبه به روی همه ما باز است البته اگر ابلیس رخصت دهد .

    • ناشناس

      ما خاتمی رادرهرصورت وهرکجا که باشد،دوست داریم ولی بهتراست که ازافکاروتجریبیات این مرد دانشمندکه وجاهت جهانی دارد،درنظام جمهوری اسلامی استفاده شود.

      پاسخ ها

      • رضا

        دمت گرم

    • حق گو

      بسی جای تاسف که چه کسانی خودشون را در جایگاهی میبینن که در مورد امثال خاتمی حرف بزنن. آب که سربالا بره قورباغه ابوعطا میخونه دیگه

    • رضا

      منم با حق گو و ناشناس و بقیه موافقم.اکثریت مردم مدافع آقای خاتمی هستند چه شما که اسم خودتان را مساوی با نظام میگذارید بخواهید یا نخواهید.مطمئن باشید کسانیکه خودشان را در مقابل اکثریت مردم قرار میدهند و میخواهند قلدری کنند مجبور به معذرت خواهی خواهند شد.این سید اولاد پیغمبر چه کرده که باید از شما معذرت خواهی کند؟مگر نظر دادن در این مملکت گناه است؟ اگر عده ای سروصدا کردند مگر ایشان باید جواب دهد؟چرا احمدی نژاد را که عامل همه این اوضاع است را...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج