adexo3
۱۴۱۱۳۳۱
۳۷۷۶
۳۷۷۶
پ

کیفیت و زمان انتقام ایران از اسرائیل مشخص شد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:‌ حمله اسرائیل بدون پاسخ نخواهد ماند، زمان، نوع و نحوه عملیات را ما تعیین می‌کنیم و قطعا با دقت انجام خواهد گرفت و دشمن را از کارش پشیمان خواهیم کرد.

خبرآنلاین: سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در آیین تشییع شهید زاهدی در اصفهان با تبریک و تسلیت شهادت جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اظهار داشت: شهید زاهدی پس از ۴۳ سال مجاهدت شبانه‌روزی جان خود را فدای اسلام، انقلاب اسلامی و آزادی قدس شریف کرد. امروز کنار پیکر مطهر این شهید و سایر شهیدان بزرگ دیگر اصفهان، شهیدان خرازی، ردانی‌پور، حبیب‌اللهی، همت، کاظمی، حجازی، میثمی، اقارب‌پرست و ده‌ها و صدها شهید فرمانده و ۲۴ هزار شهید گلگون‌کفن این استان بی‌نظیر کشور در میدان جهاد و شهادت در اصفهان گرد هم آمده‌ایم.

کیفیت و زمان انتقام ایران از اسرائیل مشخص شد

عمر ‌رژیم صهیونیستی به‌سر آمده است

وی افزود: در مراسم تشییع شهیدی گرد آمده‌ایم که همرزم و یاور دائمی شهید سلیمانی، شهید همدانی، شهید عماد مغنیه و همه شهدای بزرگ آزادی قدس شریف و مقابله با رژیم صهیونیستی بود. ملت بزرگ ایران و ملل آزاده جهان روز گذشته به‌برکت عملیات بی‌نظیر طوفان الاقصی و به‌برکت خون شهید زاهدی و همرزمانش روز قدس بی‌نظیری را بر تاریخ انقلاب اسلامی و جهان خلق کردند تا آمریکای جنایتکار و صهیونیست ظالم و کودک‌کش بدانند که عمر این رژیم به‌سر آمده است و راه دوری تا اضمحلال و نابودی آن باقی نمانده است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان آنکه مروری بر زندگی ننگین ۷۵ساله رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده دو دوره مشخص است، خاطرنشان کرد: در دوره اول دوره فراز و اوج‌گیری و دوره بعد دوره افول و زوال آن است. صهیونیست‌ها و آژانس بین‌المللی صهیونیستی پس از کار و زمینه‌سازی و به‌بهانه کشتار مبهم هولوکاست در اروپا سرزمین قدس شریف، قبله اول مسلمین را غصب کردند و حکومتی ظالم را ایجاد کردند.

با حداکثر آسیب دشمن را از کارش پشیمان خواهیم کرد

وی ادامه داد: روز قبل از شهادتش در تهران که او را زیارت کردم و از نورانیتش بهره گرفتم همانند همیشه با دلی پر اما رویی خندان از آن جبهه گزارش داد، مسائل را گفت و پس از آن و دیدن دوستانش و قبل آن زیارت خانواده و اقوام مشتاقانه به زیارت امام رئوف امام رضا(ع) شتافت و پس از آن با سرعت و عجله به جبهه مقاومت رفت و جان عزیز را تقدیم راه اسلام کرد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این اقدام یک اقدام از سر استیصال و انفعال است و بدون پاسخ ما باقی نخواهد ماند. رهبر عزیز فرمودند دشمن را پشیمان خواهیم کرد و دلاورمردان ما انتقام لازم را خواهند گرفت اما ما از شهید سلیمانی و زاهدی یاد گرفته‌ایم که زمان، طرح و نقشه عملیات را ما تعیین می‌کنیم. در زمان مناسب، با تدبیر و طرح و با حداکثر آسیب‌رسانی با دشمن به‌نحوی که آن را از کارش پشیمان کند قطعاً انجام خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج