۱۴۱۱۹۵۵
۱۵۹۷
۱۵۹۷
پ

ارتش اسرائیل بیانیه داد

ارتش رژیم اشغالگر در راستای رویارویی با حزب‌الله لبنان در سراسر مرزها مدعی «آمادگی خود را برای حرکت از دفاع به حمله» شد.

ایسنا: ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای که روز یکشنبه در وبگاه خود منتشر کرد، اعلام کرد که «در روزهای اخیر، مرحله دیگری از آمادگی‌های فرماندهی شمال برای جنگ تکمیل شد».

ارتش اسرائیل بیانیه داد

ارتش اشغالگر مدعی شد: اقدامات لجستیکی امکان جذب فوری نیروهای ذخیره در مواقع اضطراری و رسیدن آنها به خط مقدم با تمام تجهیزات لازم برای درگیری را در مدت کوتاهی فراهم می‌کند.

در بیانیه ارتش ادعا شده است: «فرماندهان یگان‌های نظامی عادی و ذخیره آماده هستند تا ظرف چند ساعت همه نیروهای مورد نیاز را احضار و تجهیزات لازم را در اختیار آنها قرار دهند و سپس آنها را برای انجام وظایف پدافندی و تهاجمی به خط مقدم انتقال دهند.»

این در حالی است که مقاومت اسلامی لبنان با اجرای عملیات‌های متعدد اماکن اشغالی در مرز فلسطین را هدف قرار می‌دهد و همچنان بر حمایت مستمر خود از مردم فلسطین در نوار غزه، حمایت از مقاومت آنها و پاسخ به حملات اشغالگران به روستاهای جنوب لبنان تاکید می‌کند.

همزمان با تجاوز اشغالگران به غزه، حملات متقابل تقریباً روزانه در سراسر مرز لبنان و اراضی سرائیل بین حزب‌الله و ارتش اسرائیل انجام می‌شود.

به گفته یک منبع نزدیک به حزب‌الله لبنان، صبح روز یکشنبه، رژیم صهیونیستی حملات هوایی را به استان بقاع در شرق لبنان انجام داد. ارتش اشغالگر ساعاتی پس از سرنگونی یک پهپاد اسرائیلی در جنوب لبنان، دست به این بمباران زد.

از سوی دیگر، حزب‌الله از شهادت یکی از رزمندگان خود در نبردهای مرزی جنوبی خبر داد و افزود که فرد شهید شده عبدالامیر حسن حلاوی - علی الرضا (۴۸ ساله) اهل شهرک کفرکلا است.

این در حالی است که به گفته ارتش رژیم صهیونیستی، ۱۰ سرباز و هشت غیرنظامی در سمت اسرائیل بر اثر حملات از لبنان کشته شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج