۱۴۱۲۵۸۶
۵ نظر
۱۰۳۶
۵ نظر
۱۰۳۶
پ

پیش‌بینی جدید از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳

رییس اتحادیه مشاوران املاک متذکر شد: الان با سامانه خودنویسی که راه افتاده، دیگر رصد و نظارت و کنترلی در سطح جامعه باقی نمی‌ماند.

ایسنا: رییس اتحادیه مشاوران املاک متذکر شد: الان با سامانه خودنویسی که راه افتاده، دیگر رصد و نظارت و کنترلی در سطح جامعه باقی نمی‌ماند.

رییس اتحادیه مشاوران املاک در پاسخ به این پرسش که قیمت‌ها در سال ۱۴۰۳ افزایشی است یا کاهشی؟ افزود: ما همه ساله یک تورمی را داریم. حتی اگر دولت بتواند تورم را مهار کند که البته به خیلی مسایل بستگی دارد، کار بزرگی انجام داده است.

پیش‌بینی جدید از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳

گودرزی عنوان کرد: ما همیشه یک افزایش قیمتی را خواهیم داشت، اما امیدواریم در سال آینده با یک سیاست درست و آینده‌نگری در حوزه مسکن، شرایط متفاوت شود.

وی تصریح کرد: ببینید، به طور معمول هر ساله ۲۵ درصد نسبت به سال قبل اجاره‌ها افزایش پیدا می‌کند. تعیین این اعداد و ارقام کار بدی نیست، در همه جای دنیا هم این اتفاق می‌افتد، ولی در ایران بستر آن هنوز فراهم نبوده و ابزار لازم برای این کار مهیا نیست.

رییس اتحادیه مشاوران املاک متذکر شد: نکته این‌جاست که الان با سامانه خودنویسی که راه افتاده، دیگر رصد و نظارت و کنترلی در سطح جامعه باقی نمی‌ماند. یعنی متعاملین، چه مستاجر و چه موجر، خودشان با هر افزایش قیمتی می‌توانند قرارداد بنویسند. در واقع دولت با سامانه‌ای که ایجاد کرده، نظارت و کنترل از دست دولت خارج خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      با این روش بی قانونی و ول کردن مملکت به حال خود دنبال فرد توانا و باسواد و باتجربه با گزینش برای اداره مملکت نباشید یک دپپلمه هم میتواند رئیس شود با این افزایشهای بیجا کمر مردم را شکستید کرایه های کمر شکن شده کمر مستاجر را میشکند که صاحبخانه سر پا بماند چکهای برگشتی و نبود خرید و فروش کرایه خونه و مغازه همه را مایوس کرده

    • ناشناس

      رو چه حسابی باید سالی ۲۵ درصد به اجاره بهاها اضافه بشه ؟؟؟؟ خدا لعنت کنه باعث و بانی گرانی ها و تورم رو وبویژه تورم اجاره بهاها رو

    • ناشناس

      کسی که ملکش را اجاره داده از همان اجاره کسب وکاری راه اندازی کرده ویا درجای دیگر ملک اجاره کرده که مجبور است این حد اقل تورم را بپردازد ، . خانه که از اسمان برای کسی نباریده یک عمر تلاش کرده وام گرفته قسط میپردازه( ، البته املاکی هم هستند که از طریق پوشویی واختلاس، کسانی وجود دارند. که استثنا هستند.)

    • بدون نام..

      پس مستاجر فکر کرده بشینه خونه مردم را خراب کنه.بعدا پول هم نده..

    • ناشناس

      صاحبخانه ها به اندازه کافی روی ملک هاشون سود بردن و چند برابر شده سازه هاشون کی دلش برای مستاجر میسوزه که سال به سال باید چشمش به دهن صاحبخونه باشه که چقدر هزینه هاشو زیاد کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج