۱۴۱۲۶۲۱
۶۹۰
۶۹۰
پ

انتقاد شدید علم‌الهدی از بدحجابی‌ در خیابان‌ها

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه ‌در سایه یک فتنه خارجی، خواهان حاکمیت بی‌حجابی در کشورمان هستند، گفت: مسئله بی‌حجابی ابراز می‌شود تا غیرت مردم را متزلزل کند و در این شرایط، همه مردم تکلیف دارند این مشکل را حل کنند.

تسنیم : نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه ‌در سایه یک فتنه خارجی، خواهان حاکمیت بی‌حجابی در کشورمان هستند، گفت: مسئله بی‌حجابی ابراز می‌شود تا غیرت مردم را متزلزل کند و در این شرایط، همه مردم تکلیف دارند این مشکل را حل کنند.

انتقاد شدید علم‌الهدی از بدحجابی‌ در خیابان‌ها

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه بی حجابی، مصداق تجاهر به فسق و مغایر با ارزش های جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: اگر ارزش های دین و سنت پیامبر(ص) در جامعه ما حاکم شود، دیگر نباید چالش و ناهنجاری عظیمی به عنوان بی حجابی در این امت وجود داشته باشد زیرا این معصیت اجتماعی، تجاهر به فسقی است که با شیوع آن، سفره دین را از زیر پای جوان این مملکت جمع می شود.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: ای ملتی که وجود شما، عبادت شما و مجاهدتتان موجب شرافت رسول اکرم(ص) شده است، شما نباید اجازه بدهید که این شرافت با تجاهر به یک فسق در جامعه زیر سئوال برود. برکت و معنویتی که در هر رمضان در جامعه حاکم می شود، ارزنده تر و مقدس‎تر از آن است که با یک فسق فرومایه زایل شود و باوری را که در دل‎ها به وجود آمده، سست کند

امام جمعه مشهد با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام که در ماه مبارک رمضان برگزار شد، تصریح کرد: ایشان تأکید کردند چالش کنونی در حوزه حجاب و اغتشاشی که در سایه یک فتنه خارجی، خواهان حاکمیت بی‌حجابی بود، در هر حال نهضتی دست نشانده از طرف دشمن است تا اصل دین ضربه بخورد و آسیب ببیند. این یک دغدغه است که هیچکس از ملت گرفته تا دستگاه‌های مختلف نظارتی، اجرایی و حاکمیتی نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بماند. این دختر بدحجاب، خانم بی حجاب یا در هر حال آن عزیزی که روسری از سر برمی دارد، باید آگاه باشد که درحال همکاری با دشمنی است که نه فقط اسلام عزیز بلکه خاک پاک این کشور را هم نشانه گرفته است.

آیت الله علم الهدی تأکیدکرد: از نظر دیگر، مخصوصاً خواهران باورمند و مومن ما به این موضوع توجه کنند که نهی از منکر فقط به معنای رقم خوردن یک جامعه دوقطبی نیست. عزیزان من، این را بدانید امر به معروف و نهی از منکر در هر زمانی اقتضای مخصوص خود را دارد و از جمله، امروزه نیز باید کیفیتی داشته باشد که فراتر از ترویج عداوت، درگیری و برخورد، فضای همدلانه به وجود بیاورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ضرورت احساس تکلیف و عمل دلسوزانه نسبت به چالش بدحجابی گفت: اینطور نباید بشود که نهی از منکر، آن دختر عزیز ما را نسبت به دین بدگمان کند. به همین دلیل است که می گوییم نهی از منکر باید همراه با «نسج اجتماعی» باشد. نسج اجتماعی در اجرای این فریضه به معنای آن است که هر خواهر گرامی و برادر غیرتمند آگاه باشد در کمک به اصلاح این چالش وظیفه و تکلیف دارد. اگر امروز خواهران متدین و معتقد ما در مراکز آموزشی حضور پیدا کنند و تشکل های فرهنگی، نهی از منکر را از طریق آگاهسازی جوانان با برنامه های جذاب دنبال کنند، جوان ناآگاه ما با چهره واقعی نهی از منکر آشنا خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج