adexo3
۱۴۱۲۶۹۷
۱۵۹۹
۱۵۹۹
پ

ترافیک فوق سنگین در خروجی شرق تهران

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تمامی محور‌های هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) با ترافیک سنگین مواجه است و با کندی حرکت روبرو هستیم و مسیر جنوب به شمال ابتدای محور هراز و فیروزکوه دارای پس زدگی ترافیک است.

تسنیم: رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تمامی محور‌های هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) با ترافیک سنگین مواجه است و با کندی حرکت روبرو هستیم و مسیر جنوب به شمال ابتدای محور هراز و فیروزکوه دارای پس زدگی ترافیک است.

ترافیک فوق سنگین در خروجی شرق تهران

سرهنگ ایرج کهریزی در پردیس، با اشاره به افزایش بار ترافیکی با شروع تعطیلات عید سعید فطر اظهار داشت: هم اکنون تمامی محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران از جنوب به شمال دارای ترافیک پر حجم سنگین و کم سابقه است، به طوری که از اتوبان شهید بابایی تهران به سمت محور هراز و فیروزکوه ترافیک آغاز شده است.

وی افزود: ترافیک در ورودی شهر‌های پردیس، بومهن، رودهن، گیلاوند و فیروزکوه بسیار سنگین و تردد با کندی حرکت مواجه است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران تصریح کرد: ترافیک شدید امروز در تمامی محور‌های شرق استان تهران کم سابقه بوده و همکاران پلیس راه و راهور در حالت آماده باش جهت تسهیل در رفت و آمد مسافران قرار گرفتند.

سرهنگ کهریزی یادآور شد: اعمال محدودیت تردد کامیون و کامیونت از روز گذشته در محور‌های شرق استان تهران اعمال شده و در صورت نیاز محور هراز از جنوب به شمال یکطرفه خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان از سفر‌های غیرضروری خودداری کرده و در صورت الزام بودن، سفر خود را مدیریت کنند و زمان رفت و برگشت سفر به روز ابتدا و انتهای تعطیلات موکول نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج